ایسوس از تبلت سطح بالای زن‌پد اس 8.0 رونمایی کرد؛ صفحه نمایش 2K به همراه پورت USB از نوع C

مسلما تا به امروز نام سری‌های مختلفی از تبلت‌های شرکت ایسوس به گوشتان خورده است. نام‌هایی چون فون پد، پد فون، ممو پد و ترانسفورمرز پد از جمله مواردی هستند که در سری تبلت‌های شرکت ایسوس از زمان‌های دور تا به امروز در حال تولید تبلت‌های متفاوتی هستند. اما به تازگی کمپانی ایسوس تصمیم گرفته است، […]

مسلما تا به امروز نام سری‌های مختلفی از تبلت‌های شرکت ایسوس به گوشتان خورده است. نام‌هایی چون فون پد، پد فون، ممو پد و ترانسفورمرز پد از جمله مواردی هستند که در سری تبلت‌های شرکت ایسوس از زمان‌های دور تا به امروز در حال تولید تبلت‌های متفاوتی هستند. اما به تازگی کمپانی ایسوس تصمیم گرفته است، خط تولید جدیدی به نام زن‌پد را به این دسته اضافه کند و در این بخش نیز، از تبلت‌های متفاوتی با مشخصات گوناگون، رونمایی به عمل آورد. تقریبا یک ماه پیش بود که این کمپانی چینی از دو نمونه از تبلت‌های این سری رونمایی نمود. اما امروز، نسخه جدیدی از تبلت زن‌پد اس 8.0 پیشین معرفی گشت که تولید کنندگان تایوانی، این تبلت جدید را پرچمدار تبلت‌های شرکت ایسوس معرفی کرده‌اند. این مدل جدید با نام Z580CA دارای مشخصات نسبتا جدید و سطح بالاتری است. در بخش زیر نگاهی به مشخصات فنی این تبلت سطح بالا خواهیم انداخت. پس در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید.

همان طور که از اسم این تبلت بر می‌آید، ابعاد نمایشگر تبلت زن‌پد اس 8.0 برابر 8 اینچ بوده و از دقت تصویر 2K یا همان QXGA (برابر 2048×1536 پیکسل) پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که نمایشگر این تبلت 8 اینچی از نوع IPS LCD است. همان طور که انتظار می‌رفت، در این تبلت از تراشه اینتل استفاده شده است. اما اینبار این تراشه از نوع اتم Z3580 است که در واقع یک چیپ 64 بیتی بوده و دارای چهار هسته با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتزی می‌باشد. همچنین چهار گیگابایت حافظه RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی، آن را همراهی می‌کنند. علاوه بر آن اگر این مقدار به منظور ذخیره اطلاعاتتان کافی نباشد، می‌توانید به وسیله شیار کارت حافظه موجود بر روی بدنه این تبلت، تا میزان 128 گیگابایت از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی استفاده کنید.

asus_zenpad8_top_1همچنین این مدل از تبلت زن‌پد اس 8.0 که با نام Z580CA معرفی گشته است دارای یکسری ویژگی‌های مهم دیگری نیز می‌باشد که به کاربر، حس در دست داشتن یک تبلت کاملا حرفه‌ای را القا خواهد کرد. این تبلت بر روی بدنه خود دارای بلندگوهایی می‌باشد که از فناوری DTS Premium Sound پشتیبانی می‌کنند. همچنین صفحه نمایش 8 اینچی این تبلت نیز توسط لایه گوریلا گلس نسل سه محافظت می‌شود. وجود سوکت USB از نوع C از دیگر ویژگی‌های جدید این تبلت می‌باشد و با آن ظاهری کاملا حرفه‌ای می‌بخشد. همانطور که می‌دانید به دلیل استفاده از این سوکت، دیگر نگرانی خاصی بابت چگونگی وارد کردن سر کابل شارژر یا دیگر موارد به داخل این سوکت وجود نخواهد داشت. زیرا هیچ وقت پورت را اشتباهی وارد سوکت نکرده‌اید. در بخش عکاسی، این تبلت دارای یک دوربین اصلی در بخش پشتی خود با دقت 8 مگاپیکسل بوده و در بخش جلویی خود نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. احتمالا این میزان به منظور بر آورده کردن نیازهای عکاسی سلفی کاربران می‌بایست کافی و راضی کننده باشد.

asus_zenpad8_top_2شاید با خواندن مشخصات فنی سطح بالای این تبلت هشت اینچی به این فکر بیفتید، که توان خرید آن را همانند دیگر تبلت‌های موجود در این سطح نداشته باشید. اما بهتر است بدانید که تبلت مزبور نیز تحت سیاست‌های این کمپانی قرار گرفته و مسلما با قیمت نسبتا کمتری در مقایسه با تبلت‌های مشابه موجود در بازار به دست کاربران خواهد رسید. این تبلت تنومند در فروشگاه‌های آنلاین آمازون، نیو اِگ، فروشگاه آنلاین اختصاصی ایسوس، با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد. مطمئنا با این قیمت گذاری، کمپانی ایسوس به جنگ دیگر تبلت‌های سطح بالای بازار می‌رود و مسلما تبلت جدید این کمپانی، فروش خوبی را در این رده تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این جالب است بدانید که ایسوس به همراه این تبلت از یک قلم استایلوس با نام Z Stylus نیز رونمایی کرده است که از ماه سپتامبر و با قیمت 30 دلار، فروش آن آغاز خواهد شد.

asus_zenpad8_top_3با این تفاسیر نظر شما چیست؟ آیا کمپانی ایسوس همانند دیگر سری‌ها و رده‌های تبلت خود، می‌تواند در سطح حرفه‌ای نیز پیروز میدان باشد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد؟!

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال