هوآوی P9 در چهار نسخه‌ی مختلف وارد بازار خواهد شد

سال گذشته پرچم‌دار هوآوی در سه نسخه‌ی مختلف عرضه و وارد بازار شد. نسخه‌ی اصلی پرچم‌دار سال گذشته‌ی هوآوی, P8 نام داشت و دو نسخه‌ی دیگر P8 Lite با قیمتی مناسب‌تر و P8 Max با نمایشگری 6.8 اینچی معرفی شدند. حال به نظر می‌رسد که هوآوی از اقدام سال گذشته‌ی خود راضی بوده و قصد […]

سال گذشته پرچم‌دار هوآوی در سه نسخه‌ی مختلف عرضه و وارد بازار شد. نسخه‌ی اصلی پرچم‌دار سال گذشته‌ی هوآوی, P8 نام داشت و دو نسخه‌ی دیگر P8 Lite با قیمتی مناسب‌تر و P8 Max با نمایشگری 6.8 اینچی معرفی شدند. حال به نظر می‌رسد که هوآوی از اقدام سال گذشته‌ی خود راضی بوده و قصد دارد همین سه نسخه را با همین نام‌ وارد بازار کند و البته براساس شایعات جدید منتشر شده باید منتظر نسخه‌ی چهارم نیز باشیم که گفته می‌شود پیشرفته‌تر از نسخه‌ی اصلی خواهد بود.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده نسخه‌ی چهارم پرچم‌دار بعدی هوآوی بزرگ‌تر از نسخه‌ی اصلی و کوچک‌تر از نسخه‌ی Max خواهد بود. اگر بخواهیم نگاهی به شایعات گذشته بیندازیم متوجه خواهیم شد که هوآوی P9 دارای نمایشگری 5.2 اینچی خواهد بود و هوآوی P9 Max نیز نمایشگری با اندازه‌ی بیش از 6 اینچ خواهد داشت. نسخه‌ی چهارم پرچم‌دار بعدی هوآوی دارای حافظه‌ی رم و همچنین حافظه‌ی داخلی بیشتری نیز خواهد بود. علاوه‌بر این هوآوی همانند گوشی آنر 6 پلاس، برای دوربین اصلی پرچم‌دار بعدی خود دو لنز را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد که گفته‌ می‌شود هر دو دارای سنسوری 12 مگاپیکسلی خواهند بود.

phonearena

تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید یکی از عکس‌های فاش شده در مورد هوآوی P9 بوده است؛ حال اگر با کمی دقت به این تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که گوشی که در این تصویر به نمایش در آمده دارای دوربینی با دو لنز است که اشاره به نسخه‌ی چهارم پرچم‌دار بعدی هوآوی دارد چراکه این نسخه تنها نسخه‌ای خواهد بود که دارای دوربینی با دو لنز خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده پرچم‌دار بعدی هوآوی دارای چیپست 950 Kirin خواهد بود که توسط این شرکت چینی‌تبار ساخته می‌شود. گفته می‌شود هوآوی برخلاف دیگر غول‌های عرضه کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در اسفندماه و در رویداد بزرگ بارسلون شرکت نخواهد کرد و یک ماه بعد یعنی اوایل فروردین به معرفی جدیدترین محصولات خود خواهد پرداخت.

phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال