ریسک شکستگی در افراد مسن از طریق مشکلات پیاده‌روی پیش بینی می‌شود

محققان معتقدند مشکلات مربوط به پیاده‌روی در افراد بزرگسال نیاز آنها به درمان پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی را نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که بزرگسالان نتوانند یک کیلومتر پیاده‌روی کنند می‌تواند نشان دهنده مشکلاتی در مورد ریسک شکستگی در آینده باشد. پژوهشگران در مطالعه اخیر خود […]

محققان معتقدند مشکلات مربوط به پیاده‌روی در افراد بزرگسال نیاز آنها به درمان پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که بزرگسالان نتوانند یک کیلومتر پیاده‌روی کنند می‌تواند نشان دهنده مشکلاتی در مورد ریسک شکستگی در آینده باشد. پژوهشگران در مطالعه اخیر خود دریافتند محدودیت پیاده‌روی توسط بیماران می‌تواند نشان دهنده مشکلات سلامت استخوان آنها باشد. اینپژوهشگران در موسسه تحقیقات پزشکی گاران معتقدند دشواری در پیاده‌روی در فواصل اندک می‌تواند با ریسک بالای شکستگی در ۵ سال آتی ارتباط داشته باشد.

در این تحقیق داده‌های مربوط به ۲۶۷ هزار نفر از بزرگسالان بالای ۴۵ سال استفاده شد. از این افراد در مورد مشکلات سلامت و توانایی پیاده‌روی آنها سوال شد. سپس آنها به مدت ۵ سال از نظر شکستگی تحت نظر قرار گرفتند. افرادی که دارای مشکل پیاده‌روی بودند در ۵ سال بعد از تحقیق تجربه شکستگی بیشتری داشتند. طبق این مطالعه افراد دارای محدودیت بیشتر در پیاده‌روی دارای ریسک شکستگی بیشتر نیز خواهند بود. زیرا ارتباط مستقیمی بین عدم سلامت در پیاده‌روی و ضعف استخوان‌ها وجود دارد. غیر از این مورد عوامل دیگری نظیر سن، میزان افتادن‌ها و شکستگی‌های قبلی و همچنین وزن افراد نیز می‌تواند در این مطالعه دخیل باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال