رونمایی جی.اسکیل از ماژول‌های 16 گیگابایتی با سرعت خیره‌کننده 4133 مگاهرتز

مدت زمان نسبتا زیادیست که حافظه‌های رم DDR4 معرفی شده‌اند و در این مدت، سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند پایداری را برای محصولات جدید خود تضمین نمایند. در کنار بالا بردن پایداری (Stability)، حالا بسیاری از سازندگان به دنبال افزایش سرعت حافظه‌ی رم خود نیز هستند و جی.اسکیل نیز سعی کرده تا […]

مدت زمان نسبتا زیادیست که حافظه‌های رم DDR4 معرفی شده‌اند و در این مدت، سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند پایداری را برای محصولات جدید خود تضمین نمایند. در کنار بالا بردن پایداری (Stability)، حالا بسیاری از سازندگان به دنبال افزایش سرعت حافظه‌ی رم خود نیز هستند و جی.اسکیل نیز سعی کرده تا سرعتی فوق‌العاده بالا را در شرایطی کاملا پایدار، پیش روی کاربران قرار دهد.

اخیرا این شرکت بزرگ تایوانی، رم‌های جدیدی در کیت‌های 8 و 16 گیگابایتی را به ترتیب با سرعت‌های 3600 مگاهرتز و 4133 مگاهرتز با تاخیر زمانی CL16 معرفی کرده است که می‌تواند رویای سرعت بالای رم را بدون نیاز به اورکلاک کردن، تحقق بخشد. در مورد پایدار بودن نیز باید اشاره کنیم که در این ماژول‌ها از آی‌سی‌های فوق‌العاده با کیفیت سامسونگ استفاده شده است.

G.SKILL Boosts DDR4 8GB Module Speed Up to 4133MHz 16GB 2

نکته‌ی مهم در مورد ماژول‌های جدید Trident Z شرکت G.SKILL که به دنبال تقاضای بسیار زیادی کاربران تولید شده، این است که سرعت آن بدون کاهش پیدا کردن حجم حافظه، افزایش پیدا کرده است و با اینکه سرعت ماژول 16 گیگابایتی از آن بر روی 4133 مگاهرتز تنظیم شده، باز هم امکان اورکلاک کردن آن برای کاربران وجود داشته و اورکلاکرها می‌توانند از پروفایل XMP 2.0 نیز استفاده نمایند.

اما همانطور که احتمالا شما هم حدس زده باشید، هر کسی نمی‌تواند این حافظه‌های رم را خریداری نماید چرا که سازندگان آن را سازگار با مادربوردهای سری Z170 (با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل) طراحی کرده‌اند.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این رم‌های پر سرعت منتشر نشده است. در ادامه نیز می‌توانید انواع کیت‌هایی که جی.اسکیل عرضه خواهد کرد، مشاهده نمایید:

G.SKILL Boosts DDR4 8GB Module Speed Up to 4133MHz 16GB 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال