ال جی تایید کرد: G4 هفته‌ی آینده در کره‌ی جنوبی عرضه خواهدشد

ال جی G4 در تاریخ 29 آوریل در کره‌ی جنوبی به صورت رسمی عرضه خواهد شد. این خبر را کمپانی کره‌ای ال جی تایید کرده است. شنیده‌های گذشته حاکی از این بودند که ال جی قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را در تاریخ 31 ماه می به صورت رسمی منتشر کند اما به نظر می‌رسد یک اشتباه در ترجمه‌ی خبر بخش Social ال جی بوده است.

ال جی G4 در تاریخ 29 آوریل در کره‌ی جنوبی به صورت رسمی عرضه خواهد شد. این خبر را کمپانی کره‌ای ال جی تایید کرده است. شنیده‌های گذشته حاکی از این بودند که ال جی قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را در تاریخ 31 ماه می به صورت رسمی معرفی کند اما به نظر می‌رسد یک اشتباه در ترجمه‌ی خبر بخش Social ال جی بوده است.

بر اساس بیانیه‌ی ال جی، کسانی که تا تاریخ 31 می این گوشی را خریداری نمایند می‌توانند از سرویس ویژه‌ی گارانتی صفحه نمایش گوشی به علاوه یک مموری کارت رایگان 64 گیگابایتی بهره ببرند و این تاریخ به اشتباه تاریخ عرضه‌ی گوشی ترجمه شده بود.

31 می تاریخ پایان جوایز برای خریداران می‌باشد و تاریخ عرضه‌ی رسمی G4 نیست. هم اکنون کاربران کره‌ای می‌توانند نسبت به رزرو گوشی اقدام کنند و در تاریخ 29 آوریل گوشی را تحویل بگیرند. همچنین 28 آوریل نیز این گوشی به صورت رسمی در نیویورک آمریکا و لندن رونمایی می‌شود.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال