ویدئو: تست مقاومت گوشی‌های Galaxy S6 edge و HTC One M9 و iPhone 6 دربرابر خم شدن و شکستن

پس از مشکلاتی که برای کاربران آیفون 6 پیش آمد و متوجه شدند که گوشی آنها براحتی ممکن است در جیبشان یا با یک فشار معمول خم شود، (اخبار قبلی را اینجا ببینید) ظاهرا این تست نیز مانند تست ضربه، افتادن و آب تبدیل به یکی از بررسی‌های مرسوم برای گوشی‌های جدید شده است. حال […]

پس از مشکلاتی که برای کاربران آیفون 6 پیش آمد و متوجه شدند که گوشی آنها براحتی ممکن است در جیبشان یا با یک فشار معمول خم شود، (اخبار قبلی را اینجا ببینید) ظاهرا این تست نیز مانند تست ضربه، افتادن و آب تبدیل به یکی از بررسی‌های مرسوم برای گوشی‌های جدید شده است.

حال یک ویدئو در یوتیوب منتشر شده که در آن به بررسی خم شدن سه گوشی پرچمدار Galaxy S6 edge و HTC One M9 و iPhone 6 پرداخته می‌شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/8SMxu[/aparat]

در این تست، آیفون 6 که صاحب نام این تست و هشتگ Bendgate است، در فشار حدود 50 کیلوگرم از حالت اولیه خود خارج شد و با فشار بیشتر، زمانی که میزان فشار به حدود 80 کیلوگرم رسید، این تلفن هوشمند دچار شکستگی شد.

پس از آن، پرچمدار سامسونگ با دو لبه‌ی خم، یعنی Galay S6 edge در همان میزان فشار (یعنی 50 کیلوگرم) دچار شکستگی محافظ گوریلا گلس برروی گوشی شد و پس از آن با ادامه‌ی فشار و رسیدن به 67 کیلوگرم، این تلفن هوشمند به دچار شکستگی کامل شد.

اما در بررسی پرچمدار اچ‌تی‌سی، این تلفن هوشمند با رسیدن فشار به حدود 55 کیلوگرم، از ناحیه‌ای که دکمه پاور قرار گرفته (وسط لبه‌ی راست گوشی) دچار خم شدگی و در نهایت از کار افتادن گوشی شد و به همین دلیل ادامه‌ی فشار برروی این گوشی انجام نشد.

اگر فکر میکنید که تلفن هوشمند اپل در این تست بخوبی دوام آورده است و دلیل آن را در اخبار نشنیده اید، باید اضافه کنیم اپل پس از منتشر شدن این مشکلات، تغییراتی در طراحی داخلی آیفون ایجاد کرد و به همین دلیل حتی وزن گوشی نیز نسبت به نمونه‌های اولیه افزایش پیدا کرد و همچنین باعث شد مقداری از مشکلات این گوشی کاسته شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال