نگاهی به مشکل نمایش رنگ و خش‌های روی نمایشگر Samsung Galaxy S6 edge

در روزهای گذشته و با رسیدن گوشی‌های سفارش داده شده‌ی جدید به دست مشتریان، خبرهایی از مشکلات آنها به گوش می‌رسد که برخی از آنها ممکن است بسیار حائز اهمیت باشند. روز گذشته در تکنولوژی نیوز خبری منتشر کردیم که صاحبان Galaxy S6 edge، از مشکلات صفحه نمایش گوشی خود خبر داده بودند! اما حالا در خبری جدیدتر، […]

در روزهای گذشته و با رسیدن گوشی‌های سفارش داده شده‌ی جدید به دست مشتریان، خبرهایی از مشکلات آنها به گوش می‌رسد که برخی از آنها ممکن است بسیار حائز اهمیت باشند.

روز گذشته در تکنولوژی نیوز خبری منتشر کردیم که صاحبان Galaxy S6 edge، از مشکلات صفحه نمایش گوشی خود خبر داده بودند! اما حالا در خبری جدیدتر، مشکل وجود ته‌رنگ در نمایشگر این تلفن هوشمند خبرساز شده است.

براساس گزارشات، وجود ته‌رنگ‌های صورتی، آبی و زرد در نمایشگر گلکسی اس6 اج تا حدودی شایع بوده و برخی از کاربران را دچار مشکل کرده است.

البته این موضوع را شاید بتوان قابل حل دانست و این احتمال وجود دارد تا با یک تنظیم (یا آپدیت) نرم افزاری مشکل را حل کرد.

اما مشکلی که شاید قابل حل نباشد، وجود خراش‌های ریز روی محافظ نمایشگر این تلفن هوشمند است که دقیقا پس از باز کردن بسته‌بندی و بیرون آوردن گوشی ممکن است با آن مواجه شوید.

در هرصورت، اگر شما قصد خرید گلکسی اس6 اج دارید، بهتر است قبل از آن حتما نمایشگر گوشی را در محل خرید مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید.

Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box (1)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال