صاحبان Galaxy S6 edge، از مشکلات صفحه نمایش گوشی خود خبر دادند!

زمان زیادی از عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge نمی‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که دارندگان Galaxy S6 edge، مشکلاتی را با گوشی خود و صفحه خمیده‌ی آن دارند و از آن نیز ناراضی هستند. این شکایات در دو دسته‌ی کلی جای گرفته و برخی اعلام کرده‌اند که دستگاه آنها، پیکسل‌های […]

زمان زیادی از عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge نمی‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که دارندگان Galaxy S6 edge، مشکلاتی را با گوشی خود و صفحه خمیده‌ی آن دارند و از آن نیز ناراضی هستند. این شکایات در دو دسته‌ی کلی جای گرفته و برخی اعلام کرده‌اند که دستگاه آنها، پیکسل‌های سوخته داشته در حالی که مابقی اعلام کرده‌اند که لبه‌های این گوشی‌هوشمند، خط افتاده است!

یکی از افرادی که Galaxy S6 edge را با قرارداد با کمپانی T-Mobile خریداری کرده، چنین متنی را برای این شرکت ارسال کرده است:

“روز یکشنبه بود که من یک Galaxy S6 edge 128GB را از طریق وب‌سایت T-Mobile سفارش دادم و سه‌شنبه این محصول به دست من رسید. به محض اینکه گوشی را روشن کردم، متوجه وجود پیکسل‌های سوخته شدم. پس از اینکه گوشی را زیر نور خورشید گرفتم، تمامی سطح آن، پر از خراش بود و این خراش‌ها تقریبا همه جا بودند. من حدود هزار دلار پرداخت کرده بودم و این موضوع اصلا برای من قابل قبول نبود، به همین جهت با پشتیبانی T-Mobile تماس گرفتم و اعلام کردم که باید گوشی من را تعویض کنند. پس از آن مجددا این محصول را سفارش دادم و بعد از اینکه گوشی به دست من رسید، باز هم با پیکسل‌های سوخته و خراش‌های متعدد روبه‌رو شدم!”

تعدادی دیگر از دارندگان این محصول نیز در انجمن وب‌سایت XDA Developers، این موضوع را با همین مشکلات گزارش داده‌اند که ما را بسیار متعجب کرد. هنوز سامسونگ سکوت کرده و چیزی در این مورد اعلام نکرده است.

نظر شما چیست؟ خراش‌ها و پیکسل‌های سوخته‌ی این گوشی‌هوشمند ناشی از چیست و آیا این مشکل برطرف خواهد شد؟!