گلکسی S7 سامسونگ سریع‌تر از آیفون 6S اپل خواهد بود

بنچمارک‌های منتشر شده از آیفون 6 اس حاکی از این است که این گوشی در عملکرد بسیار سریع‌تر از آیفون 6 بوده و با فاصله‌ی بسیار زیادی، گوشی قبلی اپل را کنار می‌زند به‌طوری که بنچمارک‌های منتشر شده این گوشی را تا حدی برابر مک‌بوک رتینای اپل نیز می‌دانند. حتی دیگر رقیبان آیفون 6 اس […]

بنچمارک‌های منتشر شده از آیفون 6 اس حاکی از این است که این گوشی در عملکرد بسیار سریع‌تر از آیفون 6 بوده و با فاصله‌ی بسیار زیادی، گوشی قبلی اپل را کنار می‌زند به‌طوری که بنچمارک‌های منتشر شده این گوشی را تا حدی برابر مک‌بوک رتینای اپل نیز می‌دانند. حتی دیگر رقیبان آیفون 6 اس نیز در مقابل این بنچمارک‌ها حرفی را برای گفتن ندارند و به‌طور کلی ضعیف‌تر از آیفون 6 اس ظاهر شده‌اند.

حال گزارش‌های جدید حکایت از این دارند که سامسونگ در حال ساخت چیپستی جدید برای گلکسی اس 7 بوده که در بنچمارک‌ها سریع‌تر از چیپست A9 اپل عمل می‌کند و می‌تواند به راحتی این گوشی را کنار بزند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده وب‌سایت چینی Weibo، بنچمارک Geekbench از چیپست اگزینوس 8890 سامسونگ منتشر شده است که این چیپست را بسیار قدرتمند نشان می‌دهد. به گفته‌ی این وب‌سایت، این چیپست با پردازش 2.3 گیگاهرتزی توانسته در بنچمارک تک‌هسته‌ای امتیاز 2297 و در بنچمارک چندهسته‌ای امتیاز 7000 را کسب کند.

همچنین بر اساس تصویر منتشر شده، حالت‌های مختلف ذخیره‌ی انرژی نیز در این بنچمارک ثبت شده که به ترتیب امتیازهای 1701 و 4896 برای گلکسی اس 7 ثبت شده است. علاوه بر این، حالت ذخیره‌ی فوق‌العاده‌ی انرژی نیز امتیاز 1100 و 3209 را ثبت کرده است.

اگر بخواهیم امتیازهای به دست آمده را با آیفون 6 اس مقایسه کنیم به امتیاز 2295 برای تست تک‌هسته‌ای و امتیاز 4464 برای تست چند‌هسته‌ای در آیفون 6 اس می‌رسیم. البته نباید این نکته را فراموش کرد که چیپست استفاده شده‌ی سامسونگ در این بنچمارک احتمالاً در مرحله‌ی آزمایشی بوده و هنوز سامسونگ در حال کار بر روی این چیپست است.

درهرصورت هنوز زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس 7 مانده و نمی‌توان به طور قطع تاریخ معرفی رسمی این گوشی را حدس زد؛ هرچند شایعات گذشته بر این باور بودند که سامسونگ امسال از گلکسی اس 7 زودتر از موعد همیشگی رونمایی می‌کند. سامسونگ گلکسی اس 6 را در رویداد بارسلونا در فصل زمستان معرفی کرد و گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را زودتر از موعد همیشگی به طرفدارانش نشان داد. حال باید دید سرنوشت گلکسی اس 7 چه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال