قیمت گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 بیشتر از تخمین اولیه خواهد بود

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ 9 فروردین‎ماه (زمان گلکسی اس8) حجم اطلاعات به بیرون راه یافته در رابطه با پرچم‎دارهای جدید سامسونگ رو به افزایش گذاشته است. آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این دو گوشی به قیمت S8 و +S8 اشاره می‎کند. قبلا شایعه شده بود که این دو گوشی به […]

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ 9 فروردین‎ماه (زمان گلکسی اس8) حجم اطلاعات به بیرون راه یافته در رابطه با پرچم‎دارهای جدید سامسونگ رو به افزایش گذاشته است. آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این دو گوشی به قیمت S8 و +S8 اشاره می‎کند.

قبلا شایعه شده بود که این دو گوشی به ترتیب قیمتی برابر با 799 و 800 یورو خواهند داشت که بسیار بالا است ولی این‎طور به نظر می‎رسد که این قیمت حتی در بازار برخی از کشورها به مراتب بیشتر خواهد بود. براساس آخرین اخباری که به گوش می‎رسد ظاهرا مدل ارائه شده‎ی این دستگاه‎ها در کشورهای مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال، بازار ایتالیا گوشی Galaxy S8 را به قیمت 829 یورو به فروش خواهد گذاشت، در حالی‎که +S8 بزرگتر قیمتی برابر با 929 یورو خواهد داشت. هر دو مدل تنها در رنگ‎های مشکی، نقره‎ای و خاکستری ارغوانی، حداقل در ابتدا، عرضه می‎شوند. در رابطه با زمان ورود این دو دستگاه به بازار، همان‎طور که قبلا شایعه شده بود، بایستی گفت که از تاریخ 1 اردیبهشت‎‌ماه علاقه‎مندان می‎توانند از فروشگاه‎های معتبر، پرچم‎دارهای بعدی سامسونگ را خریداری کنند. البته تمامی این اطلاعات توسط یک منبع اطلاعاتی ناشناس منتشر شده است و احتمال اشتباه بودن آن‎ها وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال