ساعت هوشمند Fenix توسط گارمین معرفی شد

شرکت گارمین را معمولا به خاطر مسیریاب‌های GPS می‌شناسند و اخیرا نیز فعالیت‌هایی در زمینه‌ی دستبندهای سلامتی و ساعت‌هوشمند از سوی این شرکت دیده شده است؛ حال امروز گارمین با معرفی ساعت‌هوشمند لاکچری Fenix Chronos راه جدیدی را برای خود در این صنعت باز کرده است. ساعت‌هوشمند لاکچری گارمین از تیتانیوم ساخته شده و قیمت […]

شرکت گارمین را معمولا به خاطر مسیریاب‌های GPS می‌شناسند و اخیرا نیز فعالیت‌هایی در زمینه‌ی دستبندهای سلامتی و ساعت‌هوشمند از سوی این شرکت دیده شده است؛ حال امروز گارمین با معرفی ساعت‌هوشمند لاکچری Fenix Chronos راه جدیدی را برای خود در این صنعت باز کرده است. ساعت‌هوشمند لاکچری گارمین از تیتانیوم ساخته شده و قیمت آن از 899 دلار شروع می‌شود.

با نگاه اول ممکن است این ساعت را با برندهای مطرح ساعت‌سازی اشتباه بگیرید اما گارمین به خوبی توانسته حس لاکچری بودن ساعت را به کاربر منتقل کند. نسخه‌های چرم و فلزی آن هر کدام قیمت متفاوتی دارند به طوریکه برای خرید نسخه‌ای با بند استیل ضد زنگ باید 150 دلار بیشتر هزینه کنید. گران‌ترین نسخه‌ی این ساعت مربوط به نسخه‌ی تیتانیومی آن بوده که برای آن حدودا 1500 دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته ظاهر جذاب این ساعت تنها ویژگی برتر آن نیست؛ ساعت‌هوشمند Fenix گارمین با ویژگی‌های متعددی وارد بازار شده است که از جمله این ویژگی‌های می‌توان به جی‌پی‌اس داخلی و سنسورهایی نظیر فرازسنج، فشارسنج، قطب‌نما و گام‌شمار اشاره کرد. علاوه‌براین، اطلاعاتی که توسط ساعت برداشته می‌شود در ورزش‌هایی همچون شنا، گلف و اسکی می‌تواند به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

نمایشگر ساعت‌هوشمند مورد نظر ابعاد 1.2×1.2 اینچ داشته و می‌تواند تا حدود 100 متر در زیر آب دوام بیاورد. بنابراین از این ساعت در زیر آب هم می‌توان استفاده کرد و گارمین اعلام کرده که از آن به عنوان ریموت کنترل دوربین‌های اکشن VIRB گارمین نیز استفاده خواهد شد. در درون ساعت‌هوشمند Fenix گارمین، باتری با ظرفیت 180 میلی‌آمپر ساعتی گنجانده شده که به گفته‌ی سازنده، می‌تواند در حالت استندبای تا یک هفته ساعت را روشن نگه‌دارد. حافظه‌ی داخلی این ساعت را حافظه‌ای 32 مگابایتی تشکیل داده که تا حدود 100 ساعت می‌تواند اطلاعات جمع‌آوری شده را در خود ذخیره کند. تمامی این اطلاعات توسط یک گوشی‌هوشمندی که بلوتوث نسخه‌ی 4 را پشتیبانی کند همگام‌سازی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال