پلیس فدرال آلمان بزرگترین بازار دارک وب جهان را توقیف کرد

پلیس فدرال آلمان طی همکاری با مجریان قانون ایالات متحده بازار هایدرا بزرگترین بازار دارک وب جهان را توقیف کرد. بازار هایدرا بزرگترین بازار جرایم سایبری محسوب می‌شود که بیشترین سهم تراکنش های رمز ارزی این حوزه را بر عهده دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از انگجت، بزرگترین […]

پلیس فدرال آلمان طی همکاری با مجریان قانون ایالات متحده بازار هایدرا بزرگترین بازار دارک وب جهان را توقیف کرد. بازار هایدرا بزرگترین بازار جرایم سایبری محسوب می‌شود که بیشترین سهم تراکنش های رمز ارزی این حوزه را بر عهده دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از انگجت، بزرگترین بازار فروش دارک وب شامل ۱۷ میلیون حساب کاربری و ۱۹ هزار فروشنده است و حدود ۸۰ درصد از تراکنش های ارزهای دیجیتال مربوط به دارک وب در بازار هایدرا به وقوع می پیوندد. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۵ میزان تراکنش های این بازار حدود ۵.۲ میلیارد دلار بوده است. توقیف فعالیت‌های این بازار علاوه بر فعالیتهای سرورها شامل توقیف کیف پول های ارزی با ۲۵ میلیون دلار بیت کوین است. بیشتر خدمات این بازار از جمله قاچاق مواد مخدر، خدمات هک و سرقت داده ها به افراد ساکن کشورهای روسی زبان ارائه می شد.

در این بین دادگستری ایالات متحده نیز دیمیتری پاولوف یکی از ساکنان روسیه را که در این بازار سابقه آن به دست آمده به پولشویی و توزیع مواد مخدر متهم کرد. پلیس فدرال آلمان تحقیقات در زمینه بازار هایدرا را با کمک ایالات متحده از سال گذشته آغاز کرد. اگرچه پیش از این نیز شاهد تعطیلی بازارهای دیگری مانند Silk Road، AlphaBay بودیم اما این اولین باری است که بازارهای اصلی دارک وب توسط مقامات دولتی تعطیل می شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال