تیم‌های ایرانی در مسابقات ربوکاپ 2016 آلمان، 13 مقام کسب کردند

مسابقات ربوکاپ، بزرگترین و معتبرترین رقابت رباتیک جهان است که در شهر لایپزیک آلمان برگزار شد. تیم‌هایی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تهران، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش، تیم باسط پژوه در این مسابقات حضور داشتند. پس از ۳ روز رقابت فشرده و نفسگیر، تیم‌های ایرانی موفق به کسب […]

مسابقات ربوکاپ، بزرگترین و معتبرترین رقابت رباتیک جهان است که در شهر لایپزیک آلمان برگزار شد. تیم‌هایی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تهران، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش، تیم باسط پژوه در این مسابقات حضور داشتند.

پس از ۳ روز رقابت فشرده و نفسگیر، تیم‌های ایرانی موفق به کسب ۱۳ مقام در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان شدند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۶ مقام به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات دست یافت.

2129205

مرتضی موسی خانی، رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در خصوص این مسابقات و تیم‌های ایرانی گفت: در مسابقات بخش دانش‌آموزی و در لیگ امدادگر سطح الف تیم کاوش از دبیرستان نقش قلم رتبه دوم انفرادی را کسب کرد. این تیم همچنین عنوان بهترین طراحی سخت‌افزار را در این لیگ به خود اختصاص داد. در لیگ امداد فضای مشترک (co-space) دانش‌آموزی نیز عنوان بهترین ارائه فنی به تیم دبیرستان علامه طباطبائی (دوره اول) رسید.

وی همچنین با اشاره به بخش بزرگسال یا دانشجویی این مسابقات افزود: در این بخش تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قهرمان جهان شد. در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد نیز در رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب مقام نخست، قهرمانی جهان را از آن خود کرد. تیم دبیرستان فرزانگان تهران در این بخش دوم شد.

2129215

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد در شاخه توسعه زیر ساخت تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید. این تیم مقام اول بخش رقابت فنی را نیز به خود اختصاص داد.

موسی خانی همچنین از نایب قهرمان شدن تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ امدادگر واقعی با اختلاف ۸ امتیاز پس از نماینده تایلند، خبر داد. این تیم در بخش رقابت فنی به مقام نخست دست یافت.

2129213

وی در ادامه تضریح کرد: در لیگ فوتبالیست انسان‌نما (بزرگسال) تیم باسط پژوه به مقام نخست دست یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی تبریز پس از آلمان به مقام سوم رسید. همچنین در لیگ فوتبالیست انسان‌نما (سایز نوجوان) در بخش رقابت فنی تیم دانشگاه امیرکبیر به مقام نخست این مسابقات رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال