رونمایی گیگابایت از مادربورد گیمینگ و اقتصادی H170-Gaming 3 D3

ساعاتی پیش شرکت گیگابایت از جدیدترین مادربورد خود با نام H170-Gaming 3 D3 رونمایی و گیمرانی که پول زیادی برای خرید یک مادربورد گیمینگ را ندارند، برای خرید این بورد ترغیب کرد. این مادربورد جدید که بر اساس چیپ جدید 170 شرکت اینتل طراحی شده، با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل، Skylake با سوکت […]

ساعاتی پیش شرکت گیگابایت از جدیدترین مادربورد خود با نام H170-Gaming 3 D3 رونمایی و گیمرانی که پول زیادی برای خرید یک مادربورد گیمینگ را ندارند، برای خرید این بورد ترغیب کرد. این مادربورد جدید که بر اساس چیپ جدید 170 شرکت اینتل طراحی شده، با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل، Skylake با سوکت LGA1151، می‌تواند انتخابی فوق‌العاده برای ارتقاء سیستم باشد.

اما کسانی که قصد دارند سیستم خود را ارتقاء داده و پول زیادی برای خرید یک مادربورد گران‌قیمت نیز ندارند، مسلما از سیستمی استفاده می‌کرده‌اند که از رم‌های DDR3 پشتیبانی می‌کرده; گیگابایت این موضوع را نیز در نظر داشته و این بورد جدید را با تجهیز به 4 اسلات رم DDR3 با مجموع پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه‌ی رم، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

مادربورد H170-Gaming 3 D3 در ابعاد استاندارد ATX تولید شده و برق‌رسانی به آن، از طریق یک کانکتور 24-پین ATX و یک کانکتور 8-پین EPS انجام می‌شود. همچنین برق مورد نیاز پردازنده نیز از طریق مداری 7-فازه، در اختیار آن قرار می‌گیرد.

GIGABYTE Intros H170-Gaming 3 D3 Motherboard for Budget Upgrades 3

همانطور که اشاره شد، این مادربورد به چهار اسلات رم مجهز شده تا مشکلی از بابت تعداد رم‌ها وجود نداشته باشد. سایر اسلات‌های توسعه نیز شامل یک اسلات PCI-Express 3.0 x16 و اسلات‌های PCIe 3.0 x1 و Legacy PCI می‌شود. از آنجایی که ما با مادربوردی گیمینگ و از سری محصولات G1 گیگابایت روبه‌رو هستیم، سازندگان سعی کرده‌اند تا امکانات زیادی را در اختیار گیمرها قرار دهند. به همین جهت، در مورد پورت‌ها و شکاف‌های اتصالی در این بورد، شاهد وجود دو شکاف پر سرعت M.2 32Gb/s، دو شکاف SATA-Express 16 Gb/s و همچنین شش پورت SATA 6 Gb/s هستیم. وجود مجموعا هشت پورت USB 3.0 در این مادربورد، مورد دیگریست که سبب شده تا H170-Gaming 3 D3، محصولی همه‌ فن حریف باشد و بتواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

خروجی‌های تصویر، از جمله مهم‌ترین بخش‌های هر مادربوردی به حساب می‌آیند که شاید در نگاه اول توجه چندانی به آن نشود. با این حال شاهد وجود یک پورت HDMI، یک پورت D-Sub و یک پورت DVI در این مادربورد هستیم. سیستم صوتی آنبرد این محصول جدید، AMP-UP، دو چیپ 115dBA SNR 8-channel CODEC و چیپ قابل تعویض و قدرتمند OPAMP را با یکدیگر ترکیب کرده و خروجی فوق‌العاده‌ای را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

با اینکه گیگابایت سعی کرده محصولی اقتصادی را پیش روی گیمرها قرار دهد، باز هم نتوانسته تا انواع مختلف سیستم‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته برای محصولات گیمینگ G1 خود را در مادربورد H170-Gaming 3 D3 نگنجاند. به همین جهت حتی چیپ شبکه‌ی Killer E2200 NIC نیز در این مادربورد تعبیه شده تا در اجرای بازی‌های آنلاین، تاخیر زمانی به حداقل خود رسیده و پینگ‌تایم کاهش پیدا نماید.

GIGABYTE Intros H170-Gaming 3 D3 Motherboard for Budget Upgrades 2

 تمامی این امکانات با بایوس دوگانه‌ی UEFI، همه و همه احتمالا با قیمتی مابین 100 تا 120 دلار در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت! البته هنوز زمان عرضه‌ی این محصول مشخص نشده اما می‌توان از همین حالا، مادربورد The H170-Gaming 3 D3 را یکی از انتخاب‌های اصلی گیمران دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال