گیگابایت مدل کوچکتر از کارت گرافیک GTX 960 را معرفی کرد

کارت گرافیک GTX 960 یکی از بهترین کارت‌های گرافیک سال 2015 می‌باشد که نظر بسیاری از گیمرهایی را که بودجه‌ی زیادی برای خرید سیستم‌های گیمینگ ندارند، جلب کرده است. پس از اینکه کمپانی‌های مختلف، کدل غیر رفرنس از این کارت گرافیک را عرضه نمودند، حالا کمپانی گیگابایت مدل کوچکتر از این کارت را با نام GTX […]

کارت گرافیک GTX 960 یکی از بهترین کارت‌های گرافیک سال 2015 می‌باشد که نظر بسیاری از گیمرهایی را که بودجه‌ی زیادی برای خرید سیستم‌های گیمینگ ندارند، جلب کرده است. پس از اینکه کمپانی‌های مختلف، کدل غیر رفرنس از این کارت گرافیک را عرضه نمودند، حالا کمپانی گیگابایت مدل کوچکتر از این کارت را با نام GTX 960 WF2X معرفی کرده که مدد خنک‌کننده‌ی کوچک آن، طول این کارت گرافیک تنها 18.1 سانتی‌متر می‌باشد.

گیگابایت قصد دارد تا این کارت را در دو مدل مختلف 2 و 4 گیگابایتی که به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده است، عرضه کند سرعت کلاک هسته‌ی این کارت در حالت رفنرس (یا مرجع) برابر با 1127 مگاهرتز می‌باشد که در حالت Boost، به 1178 مگاهرتز افزایش پیدا کند و این میزان در این کارت که مهندسین گیگابایت آن را به صورت کارخانه‌ای اورکلاک کرده‌اند، از 1190 مگاهرتز در حالت پایه به 1253 مگاهرتز در حالت Boost افزایش پیدا می‌کند. سرعت موثر حافظه‌ در این کارت نیز برابر با 7 گیگاهرتز بوده که به صورت دست‌نخورده، باقی مانده است.

اما شاید برای شما نیز سوال باشد که این کارت چگونه می‌تواند گرمای تولید شده توسط کارت را دفع کند. مهندسین برای انتقال گرما، از یک لوله‌ی مسی و 8 سانتی‌متری به حالت شکل “S” استفاده کرده‌اند که با هر دو لایه‌ی آلومینیومی کارت در ارتباط بوده و به خوبی قادر به دفع گرما می‌باشد.

برق مصرفی این کارت نیز از طریق یک کانکتور 6-پین PCIe تامین می‌گردد. خروجی‌های تصویر نیز شامل دو پورت DVI، یک پورت HDMI و یک پورت DisplayPort 1.2 می‌شوند. هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول جدید مشخص نشده است. در ادامه نیز می‌توانید تصاویر بیشتری از کارت گرافیک Gigabyte GTX 960 را مشاهده نمایید:

GIGABYTE Releases Super-Compact GeForce GTX 960 WF2X Graphics Cards 4 GIGABYTE Releases Super-Compact GeForce GTX 960 WF2X Graphics Cards 2 GIGABYTE Releases Super-Compact GeForce GTX 960 WF2X Graphics Cards 3

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال