گوشی Gionee GN5005 با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی گواهینامه TENAA را دریافت کرد

گوشی‌هوشمند جدیدی از سوی شرکت Gionee در رگولاتوری TENAA رویت شده که مشخصه‌های فنی آن را به نمایش گذاشته است. گوشی جدید این شرکت که GN5005 نام گرفته مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.25 گیگاهرتزی خواهد شد که در زیر نمایشگر 5 اینچی این گوشی با رزولوشن اچ‌دی قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصه‌های فاش شده‌ی این […]

گوشی‌هوشمند جدیدی از سوی شرکت Gionee در رگولاتوری TENAA رویت شده که مشخصه‌های فنی آن را به نمایش گذاشته است. گوشی جدید این شرکت که GN5005 نام گرفته مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.25 گیگاهرتزی خواهد شد که در زیر نمایشگر 5 اینچی این گوشی با رزولوشن اچ‌دی قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصه‌های فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. محصول مورد اشاره به دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و جلو مجهز خواهد شد. 140 گرم وزن این گوشی خواهد بود و ابعاد آن نیز به 144.3 در 70.5 در 8.6 میلی‌متر می‌رسد. گوشی‌هوشمند GN5005 شرکت Gionee اندروید 6 را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. در نهایت باتری 4000 میلی‌آ‌مپر ساعتی نیز در زیر قاب این گوشی قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال