گوگل مشاور سابق کاخ سفید را به استخدام تیم سیاست‌گذاری خود در آورد

شرکت بزرگ گوگل، خانم کارولین اتکینسون، مشاور سابق دولت باراک اوباما را به استخدام خود در آورده و وی را به سمت رهبر تیم سیاست‌گذاری عمومی خود برگزید. اتکینسون که کار خود را در گوگل از ماه مارس سال ‌جاری میلادی آغاز خواهد کرد و در دفتر واشنگتن این شرکت به انجام وظیفه خواهد پرداخت، […]

شرکت بزرگ گوگل، خانم کارولین اتکینسون، مشاور سابق دولت باراک اوباما را به استخدام خود در آورده و وی را به سمت رهبر تیم سیاست‌گذاری عمومی خود برگزید. اتکینسون که کار خود را در گوگل از ماه مارس سال ‌جاری میلادی آغاز خواهد کرد و در دفتر واشنگتن این شرکت به انجام وظیفه خواهد پرداخت، در ماه سپتامبر سال 2015 از سمت خود یعنی مشاور امنیت ملی در کاخ سفید خارج شده بود.

رهبر جدید تیم سیاست‌گذاری گوگل که کار خود را با دولت اوباما از سال 2011 آغاز کرده بود، اولین نفری نیست که از کاخ سفید کنار رفته و به استخدام شرکت‌های حوزه فناوری درآمده است. به عنوان مثال، پیش از این در سال 2014، دیوید پلوفی و در سال 2015 جی کارنی سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، هم به استخدام شرکت آمازون در آمده بودند.

گفتنی است کارولین اتکینسون پیش از همکاری با کاخ سفید، به عنوان یک روزنامه نگار هم کار کرده و علاوه بر آن هم سابقه همکاری به عنوان یک مقام رسمی در صندوق بین‌المللی هم را در پرونده کاری خود دارد. اتکینسون به‌جای راشل وتستون، رهبر تیم سیاست‌گذاری غول دنیای اینترنت که در اوایل سال گذشته میلادی به شرکت Uber مهاجرت کرده بود، به کار گرفته شده است.

کنت واکر، مشاور عمومی گوگل، در رابطه با استخدام خانم اتکینسون گفته است: ” کارولین یک دیپلمات بین‌المللی و یک مشاور مورد احترام است و ما خوشحالیم که چنین انسان متفکری، رهبری تیم سیاست‌گذاری عمومی و جهانی ما را بر عهده گرفته است.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال