سنسور دوربین دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل یکسان و از محصولات سونی خواهد بود

گوشی‎های پیکسل و پیکسل‎ال گوگل یا همان نکسوس‎های سابق که توسط شرکت اچ‎تی‎سی ساخته می‎شوند، و در گذشته به ترتیب با اسامی رمزی سلفیش و مارلین شناخته می‎شدند، گفته می‎شود در جلو و عقب از سنسورهای دوربین مشابهی از محصولات سونی استفاده می‎کنند. همان‎طور که قبلا نیز به استحضار شما رساندیم، دوربین عقب و جلوی […]

گوشی‎های پیکسل و پیکسل‎ال گوگل یا همان نکسوس‎های سابق که توسط شرکت اچ‎تی‎سی ساخته می‎شوند، و در گذشته به ترتیب با اسامی رمزی سلفیش و مارلین شناخته می‎شدند، گفته می‎شود در جلو و عقب از سنسورهای دوربین مشابهی از محصولات سونی استفاده می‎کنند.

همان‎طور که قبلا نیز به استحضار شما رساندیم، دوربین عقب و جلوی گوشی پیکسل‎ال گوگل سنسور IMX378 سونی خواهد بود که به نسبت سنسورهای 12 مگاپیکسلی IMX377 سال گذشته که در گوشی‎های نکسوس 5X و 6P بودند آپگرید اندکی پیدا کرده است، لازم به ذکر است نکسوس‎های سال قبل از سنسور 8 مگاپیکسلی MX179 سونی به عنوان دوربین جلو استفاده کرده بودند، همان سنسوری که به عنوان دوربین اصلی گوشی نکسوس 5 در سال 2013 استفاده شده بود. حالا، یکی از کاربران مشهور توئیتری به اسم LlabTooFeR که با برنامه‎های اچ‎تی‎سی بسیار آشنا است ادعا می‎کند که همان سنسورهای CMOS ساخت سونی قرار است در گوشی پیکسل‎ال به کار گرفته شوند که در برادر کوچکتر آن یعنی گوشی پیکسل گوگل نیز استفاده خواهد شد.

طبق گفته‎ی LlabTooFeR، سنسور IMX378 یک سنسور 12 مگاپیکسلی، درست نظیر مدل IMX377 سال قبل خواهد بود، ولی طبق انتظار اندکی آپگرید شده است، گرچه هنوز مشخص نیست معنای این گفته چیست.

انتظار می‎رود که از گوشی‎های پیکسل و پیکسل‎ال‎ گوگل در کنفرانس امسال گوگل در سانفرانسیکو، در تاریخ 13 مهرماه، رونمایی شود. در طی روزهای آینده پس یقینا اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی‎ها منتشر خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال