گوشی‌های آبی‌رنگ پیکسل نیز به زودی به بازار می‌آیند

گوگل پیش‌فروش پیکسل‌های خود را تقریبا از یک ماه پیش آغاز کرد و این گوشی را در رنگ‌های متفاوتی برای فروش قرار داد اما نسخه‌ای که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند، نسخه‌ای بود که  به طور انحصاری برای کاربران کشور آمریکا در نظر گرفته شده بود و گوگل آن را ” آبی واقعی‌” می‌نامید. […]

گوگل پیش‌فروش پیکسل‌های خود را تقریبا از یک ماه پیش آغاز کرد و این گوشی را در رنگ‌های متفاوتی برای فروش قرار داد اما نسخه‌ای که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند، نسخه‌ای بود که  به طور انحصاری برای کاربران کشور آمریکا در نظر گرفته شده بود و گوگل آن را ” آبی واقعی‌” می‌نامید. آبی واقعی از زمان آغاز پیش‌فروش گوگل طرفدار بسیاری داشت و خیلی زود تمامی نسخه‌های این گوشی به اتمام رسیدند. حالا گوگل اعلام کرد که بار دیگر آبی واقعی برای خرید کاربران در دسترس قرار گرفته است.

بنابراین، کاربرانی که منتظر این نسخه‌ی پیکسل‌های گوگل بودند حالا می‌توانند خرید خود را انجام دهند. در ابتدا این‌طور تصور می‌شد که دیگر گوگل این رنگ را تولید نمی‌کند اما به نظر می‌رسد فعلا رنگ آبی واقعی که رنگ محبوب پیکسل‌های گوگل است فعلا حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهد داشت. احتمالا موج دوم این رنگ نیز خیلی زود به اتمام می‌رسد و گوگل بار دیگر باید مشخص کند که آیا موج سومی نیز در کار خواهد بود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال