ال جی از تبلت جدید خود رونمایی کرد

ال جی به صورت کاملا بی سر و صدا از تبلت جدید خود رونمایی کرد. این تبلت 8 اینچی که LG G Pad II 8.0 نام گرفته است دارای نمایشگر IPS با رزولوشن  1280x 800 می‌باشد. از این نمایشگر گوریلا گلاس 3 محافظت می‌کند. چیپست تبلت جدید ال جی اسنپدراگون 400 بوده که چهار هسته‌ پردازنده‌ی […]

ال جی به صورت کاملا بی سر و صدا از تبلت جدید خود رونمایی کرد. این تبلت 8 اینچی که LG G Pad II 8.0 نام گرفته است دارای نمایشگر IPS با رزولوشن  1280x 800 می‌باشد. از این نمایشگر گوریلا گلاس 3 محافظت می‌کند.

چیپست تبلت جدید ال جی اسنپدراگون 400 بوده که چهار هسته‌ پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7 بر روی این چیپست قرار گرفته است. پردازنده ی گرافیکی تبلت Adreno 305 می‌باشد و رم 1.5 گیگابایتی این تبلت را به یک تبلت میان‌رده‌ی مناسب تبدیل کرده است.

حافظه‌ی داخلی این تبلت تنها 32 گیگابایت می‌باشد که توسط کارت حافظه قابل افزایش است. تبلت جدید ال جی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه‌ی 3G/LTE را دارد. همراه این تبلت قلم معروف ال جی Stylus نیز منتشر می‌شود.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی اشاره کرد. باتری قرار گرفته زیر قاب این گوشی نیز 4,200 میلی آمپر ظرفیت دارد.

ال جی از تبلت جدید خود رونمایی کرد

یکی از قابلیت‌های جالب این تبلت که آن را با دیگر تبلت‌ها متمایز می‌کند پشتیبانی کامل از درگاه USB 2 می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید کیبورد، فلش و هارد اکسترنال را بدون نیاز به هرگونه تبدیل به تبلت وصل کنید.

ال جی قصد دارد این تبلت را با نرم افزارهای سرشناسی از نظیر  Microsoft Office، Quick Memo app, Knock Code و  Qpair منتشر کند. بنابراین کاربران می‌توانند از نسخه‌ی کامل مایکروسافت آفیس در این تبلت نیز استفاده کنند.

LG G Pad II به زودی در کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود. هنوز ال جی صحبتی از عرضه کردن این تبلت در دیگر مناطق نکرده است اما انتظار می‌رود به زودی این تبلت را در دیگر مناطق نیز شاهدش باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال