گوگل از اپلیکیشن Meet رونمایی کرد؛ پیام‌رسانی مخصوص کسب‌وکارها

گوگل بدون هیاهو اپلیکیشن Meet را به عنوان قسمتی از اپلیکیشن Hangouts و در راستای بخشی از استراتژی بزرگ خود برای سوق دادن کسب‎کار‎ها به سمت استفاده از اپلیکیشن Hangouts و دور کردن آن از مصرف‎کنندگان عادی رونمایی کرد. با آن‎که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی این اپلیکیشن برای iOS […]

گوگل بدون هیاهو اپلیکیشن Meet را به عنوان قسمتی از اپلیکیشن Hangouts و در راستای بخشی از استراتژی بزرگ خود برای سوق دادن کسب‎کار‎ها به سمت استفاده از اپلیکیشن Hangouts و دور کردن آن از مصرف‎کنندگان عادی رونمایی کرد. با آن‎که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی این اپلیکیشن برای iOS عرضه شده و یک وب‎سایت با عملکرد جزئی نیز داشته و جای تعجب دارد که هنوز سیستم‎عامل اندروید با این اپلیکیشن آشنا نشده است. اپلیکیشن Meet احتمالا بخشی از بسته‎ی G (G Suite) خدمات ابری گوگل خواهد بود گرچه در فهرست این بسته نیز اسمی از آن برده نشده است.

گوگل سال گذشته اعلام کرد که سعی خواهد کرد که Hangouts را بیشتر متوجه‎ی کسب‎ و کارها کند ولی دقیقا نحوه‎ی انجام این کار مشخص نبود. ولی حال ما می‎توانیم ببینیم که اپلیکیشن فعلی Hangouts با تغییراتی روبرو شده است. این اپلیکیشن از جلسات ویدئویی با کیفیت اچ‎دی پشتیبانی می‎کند و به جای 10 نفر تا حداکثر 30 نفر می‎توانند در این نشست‎ها حضور داشته باشند، علاوه بر این به کاربر اجازه داده می‎شود درخواست حضور در جلسه را داشته باشد (البته تنها برای مشتریان شرکتی) و با یک کلیک به اعضای دیگر بپیوندد. برای کاربران G Suite هم‎چنین این اپلیکیشن با جیمیل و اپلیکیشن تقویم ادغام می‎شود تا تبدیل یک گفتگو در Hangout به یک جلسه، احتمالا با استفاده از Google Assistant، ساده شود.

اخیرا گوگل API اپلیکیشن Hangouts خود را حذف و اعلام کرد که اپلیکیشن‎های مخصوص مصرف‎کنندگانی که از آن استفاده می‎کنند بعد از تاریخ 25 آوریل دیگر کار نخواهند کرد. این غول دنیای جستجو سال گذشته اعلام کرد که Hangouts را رها نخواهد کرد ولی مشخص نیست که آیا به مصرف‎کنندگان اجازه می‎دهد هم‎چنان از آن استفاده کنند یا آن‎ها را به استفاده از اپلیکیشن دیگر خود یعنی Duo تشویق می‎کند.

به منظور این‎که این اپلیکیشن برای کاربران تجاری حرفه‎ای تر شود، گوگل اخیرا شرکت سوئدی Lime Audio را خریداری کرد تا کیفیت تماس‎ها را به خصوص در اتصالات ضعیف، بهبود بخشد. همانند با استراتژی که اخیرا شرکت‎های فیس‎بوک و مایکروسافت در پیش گرفته‎اند، گوگل نیز احتمالا دستیار صوتی Google Assistant خود را با این برنامه‎ ادغام می‎کند تا به کاربر در برنامه‎ریزی جلسات، تبادل لیست مخاطبین و موارد متعدد دیگر کمک شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال