ساعت هوشمند گوگل سه‌ماهه اول سال 2017 معرفی خواهد شد

زمان زیادی از آخرین شایعات پیرامون ساعت‌هوشمند گوگل می‌گذرد. حدودا شش ماه پیش شایعاتی منتشر شدند که گوگل در حال تولید ساعت‌هوشمند با برند خود بوده و دو اسم رمز Angelfish و Swordfish را برای آن‌ها در نظر گرفته است. باتوجه به اینکه پیکسل‌های گوگل نیز رمز Sailfish و Marlin را داشتند به نظر می‌رسید گوگل برای محصولات جدید […]

زمان زیادی از آخرین شایعات پیرامون ساعت‌هوشمند گوگل می‌گذرد. حدودا شش ماه پیش شایعاتی منتشر شدند که گوگل در حال تولید ساعت‌هوشمند با برند خود بوده و دو اسم رمز Angelfish و Swordfish را برای آن‌ها در نظر گرفته است. باتوجه به اینکه پیکسل‌های گوگل نیز رمز Sailfish و Marlin را داشتند به نظر می‌رسید گوگل برای محصولات جدید خود از نام‌های با تم دریا استفاده می‌کند.

حالا یکی از معتبرترین فاش‌کنندگان دنیای توئیتر، Evan Blass خبری را منتشر کرده که نشان می‌دهد ساعت‌هوشمند گوگل سه ماهه‌ی اول سال 2017 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این ساعت‌هوشمند به همراه دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید ویئر وارد بازار می‌شود. خبرهای گذشته هم حکایت از این موضوع داشتند که سازندگان مطرح ساعت‌های‌هوشمند اندرویدی در سال 2017 برنامه‌ی خاصی را برای عرضه‌ی ساعتی جدید ندارند و شاید ساعت گوگل یکی از مهم‌ترین محصولات پوشیدنی سال آینده باشد.

باتوجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی این دو ساعت باقی مانده، هنوز مشخصه‌های فنی آن به طور کامل فاش نشده است. گویا ساعت Angelfish گوگل طراحی اسپرت خواهد داشت و دیگری دارای اندازه‌ی کوچک‌تر و کلاسیک خواهد بود. هردو ساعت احتمالا به ویژگی‌های ارتباطی نظیر GPS و LTE مجهز می‌شوند اما برای تایید این ویژگی‌ها باید منتظر فاش شدن مشخصات فنی دو ساعت هوشمند شرکت گوگل باشیم.

علاوه‌براین،‌باید منتظر ماند ودید آیا ساعت‌های‌هوشمند گوگل همانند محصولات جدید این شرکت همان برند پیکسل را یدک خواهند کشید یا گوگل برندی جدید را برای این دو ساعت در نظر می‌گیرد.