درآمد 270 هزار میلیارد ریالی دولت از پرداخت‌های ایرانسل

علیرضا قلم‌بر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل از رشد پنج برابری تعداد گوشی‌های نسل چهارم ارتباطی خبر داد و این تعداد را حدود 7.2 میلیون گوشی اعلام کرد. مدیرعامل ایرانسل با تاکید براینکه ایرانسل ۴۷.۵ میلیون نفر مشترک فعال دارد، گفت: اکنون شبکه نسل ۴.۵ ایرانسل در ۱۵۰ شهر راه‌اندازی شده است و ۸۵.۹ درصد از جغرافیای […]

علیرضا قلم‌بر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل از رشد پنج برابری تعداد گوشی‌های نسل چهارم ارتباطی خبر داد و این تعداد را حدود 7.2 میلیون گوشی اعلام کرد.

مدیرعامل ایرانسل با تاکید براینکه ایرانسل ۴۷.۵ میلیون نفر مشترک فعال دارد، گفت: اکنون شبکه نسل ۴.۵ ایرانسل در ۱۵۰ شهر راه‌اندازی شده است و ۸۵.۹ درصد از جغرافیای ایران تحت پوشش اپراتور دوم هستند.

دزفولی اظهار داشت: اکنون در حوزه نسل سوم ۲۸.۳ میلیون گوشی در شبکه وجود دارد و ۱۹.۳ میلیون نفر از مشترکان تحت پوشش ایرانسل قرار دارند.

وی همچنین 3.9 میلیون نفر از افرادی را که از گوشی‌های نسل چهارم استفاده می‌کنند را مشترکان ایرانسل دانست.

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی ادامه داد:  اکنون ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در شبکه ایرانسل به ۶۰ درصد رسیده و طی یک سال گذشته درصد مشترکان ۲G معادل ۱۶ درصد و ۳G نیز ۴۷ درصد و درصد مشترکان جدید G۴ حدود ۵۱۴ درصد رشد داشته است.

دزفولی افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ ترابایت ترافیک به شکل روزانه در شبکه ایرانسل مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف دیتا در شبکه ایرانسل ۱۵ برابر و ترافیک روزانه در شبکه اپراتور دوم ۳۰ برابر شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح ترابردپذیری شماره‌ها گفت: از زمان عملی شدن این طرح 66 هزار نفر از همراه اول تقاضای ورود به ایرانسل را داشتند و 23 هزار نفر نیز تقاضای خروج که 24 هزار نفر توانستند ورود کنند و 18 هزار نفر نیز خارج شدند.

مدیرعامل ایرانسل همچنین یادآور شد: ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در ۱۰ سال اخیر درآمد دولت از پرداخت‌های اپراتور دوم بوده است که از این میان ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پرداخت مستقیم به دولت بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال