تصاویر جدیدی از نکسوس 5 2015 ال‌جی با رنگ نعنایی منتشر شد

در چند روز گذشته خبرهای بسیاری از نکسوس 2015 ال جی به گوش می‌رسید. بسیاری از خبرها از رنگ آبی روشن برای این گوشی حکایت داشتند اما به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد رنگ نعنایی را برای نسخه‌ی جدید نکسوس 5 در نظر بگیرد. امروز نیز دو تصویر جدید از نکسوس سال 2015 ال […]

در چند روز گذشته خبرهای بسیاری از نکسوس 2015 ال جی به گوش می‌رسید. بسیاری از خبرها از رنگ آبی روشن برای این گوشی حکایت داشتند اما به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد رنگ نعنایی را برای نسخه‌ی جدید نکسوس 5 در نظر بگیرد.

امروز نیز دو تصویر جدید از نکسوس سال 2015 ال جی منتشر شده است. تصویر اول رنگ نعنایی گوشی را نشان می‌دهد که آرم نکسوس بر روی پشت قاب گوشی درج شده است. کیفیت تصویر اول آن چنان راضی کننده نیست و رنگ به نمایش در آمده در تصویر ممکن است کمی با واقعیت متفاوت باشد.

در تصویر دوم رنگ مشکی گوشی به نمایش در آمده است. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید می‌توان گفت که جلوی گوشی با توجه به اسپیکرهایی که در آن تعبیه شده شباهت بیشتری با نکسوس 5 سال گذشته دارد. اگر با دقت به سمت چپ گوشی نگاهی بیندازید متوجه دکمه‌ای جدید در آن سمت می‌شوید که هنوز کارآیی این دکمه مشخص نیست. از طرفی دیگر رندرهای قبلی نشان از وجود دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی داشتند.

نکسوس سال 2015 ال جی علاوه بر رنگ‌های مشکی و سفید در رنگ نعنایی نیز عرضه می‌شود. قرار است گوگل بر طبق شایعات گذشته از این دستگاه در تاریخ 29 سپتامبر رونمایی کند. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون 808، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد. انتظار می‌رود نکسوس جدید گوگل قیمتی 400 دلاری را داشته باشد.

گوگل علاوه بر عرضه‌ی نکسوس جدید ال جی، هوآوی را نیز مسئول ساخت نکسوس 5.7 اینچی کرده است. باید دید گوگل با عرضه‌ی دو نکسوس در سال 2015 می‌تواند به فروش مناسبی نیز دست یابد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال