اولین ویدئو از تست افتادن LG G4 منتشر شد!

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که ممکن است برای هر فردی در مورد میزان مقاومت گوشی LG G4 وجود داشته باشد، این است که این گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی پلاستیکی خود، تا چه حد می‌تواند در مقابل با تلفن‌هایی همچون Samsung Galaxy S6, iPhone 6 و HTC One M9 در تست دراپ یا سقوط، سربلند باشد. حالا […]

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که ممکن است برای هر فردی در مورد میزان مقاومت گوشی LG G4 وجود داشته باشد، این است که این گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی پلاستیکی خود، تا چه حد می‌تواند در مقابل با تلفن‌هایی همچون Samsung Galaxy S6, iPhone 6 و HTC One M9 در تست دراپ یا سقوط، سربلند باشد. حالا شاهد اولین ویدئو از تست دراپ این گوشی‌ هستیم تا پاسخ این سوال را بیابیم.

در اولین آزمایشی که بر روی این گوشی انجام شده، G4 از ارتفاعی 5 پایی (1.5 متری) و بر روی یکی از لبه‌های خود با زمین برخورد می‌کند و دومین تست نیز بر روی صفحه‌نمایش این گوشی، از همان ارتفاع قبلی و اینبار با قسمت جلویی، انجام می‌شود.

قصد نداریم تا نتیجه را به صورت کامل بیان کنیم، هر چند از تصویر قرار گرفته تا حد زیادی می‌توانید به نتیجه‌ی نهایی پی ببرید. البته فراموش نکنید که محافظ صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند، Gorilla Glass 3 بوده و ال‌جی از نسل چهارم از این محافظ صفحه‌نمایش که در پرچم‌داران دیگر مشاهده می‌شود، استفاده نکرده است.

هنوز این گوشی‌هوشمند آماده‌ی عرضه نشده در کشور آمریکا نشده اما در آینده‌ی نزدیک وارد بازار سایر کشورها خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم این ویدئو را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/52HRP[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال