رندرهای با کیفیت سری پیکسل ۸ گوگل طراحی و رنگ بندی این گوشی را نشان می‌دهد

رندر های جدیدی از گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد طراحی این گوشی همانند نسل قبل بوده و اطلاعات مربوط به شایعات قبل صحت داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قرار است گوگل در تاریخ ۱۲ مهر امسال از سری جدید گوشی‌های پیکسل در رویداد […]

رندر های جدیدی از گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد طراحی این گوشی همانند نسل قبل بوده و اطلاعات مربوط به شایعات قبل صحت داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قرار است گوگل در تاریخ ۱۲ مهر امسال از سری جدید گوشی‌های پیکسل در رویداد Made By Googled رونمایی کند. در ابن مراسم از گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو رونمایی شده و این شرکت قصد دارد سفارش‌های اولیه را نیز در همان روز دریافت کند. همچنین در این رویداد ساعت هوشمند گوگل با نام پیکسل ۲ نیز با رنگ‌های متنوع رونمایی خواهد شد.

اکنون رندرهای با کیفیتی از گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر شده که تصاویر مربوط به آنها را در سه رنگ متفاوت نشان می‌دهد. طبق این رندرها گوشی‌های مدل پرو جدید دارای رنگ‌های آبی مشکی و کرم خواهند بود. نسخه پیکسل ۸ معمولی نیز در رنگ‌های رز گلد خاکستری و مشکی عرضه می‌شوند.

طبق این تصاویر طراحی گوشی‌های نسل جدید همانند نسخه قبلی یا همان پیکسل ۶ است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود. علاوه بر آن در سری پیکسل ۷ شاهد اصلاح نوار دوربین پشتی بودیم که در نسخه جدید گوشی‌های گوگل همچنان وجود دارد. یکی از ویژگی‌های گوشی پیکسل قرارگیری همین نوار در پشت بدنه گوشی است که آن را با دیگر گوشی‌های موجود در بازار متفاوت می‌کند.

طبق شایعات منتشر شده این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD Plus خواهد بود. همچنین در نسل جدید گوشی‌های پیکسل حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل شده و نوع آن نیز اولتراسونیک خواهد بود.  یک باتری ۴۹۵۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند از فناوری شارژ ۲۷ وات پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال