پیش‌فروش گوشی Honor 8 Lite آغاز شد؛ تاریخ عرضه رسمی 29 بهمن‌ماه

روز گذشته، تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Honor 8 Lite منتشر شد و امروز هوآوی رسما پیش‌فروش محصول جدید خود را آغاز کرد. گوشی‌هوشمند  Honor 8 Lite با نمایشگری 5.2 اینچی و پنل LTPS رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل می‌دهد. شیشه‌ی تعبیه شده بر روی این نمایشگر خمیدگی 2.5D خواهد داشت. قلب تپنده‌ی گوشی‌هوشمند جدید هوآوی […]

روز گذشته، تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Honor 8 Lite منتشر شد و امروز هوآوی رسما پیش‌فروش محصول جدید خود را آغاز کرد. گوشی‌هوشمند  Honor 8 Lite با نمایشگری 5.2 اینچی و پنل LTPS رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل می‌دهد. شیشه‌ی تعبیه شده بر روی این نمایشگر خمیدگی 2.5D خواهد داشت.

قلب تپنده‌ی گوشی‌هوشمند جدید هوآوی را چیست Kirin 655 تشکیل خواهد داد؛ در کنار این چیپست، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی گنجانده شده و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی نیز برای آن تبعیه گردیده که توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشتی آن قرار گرفته و خبری از دکمه‌ی فیزیکی در جلوی گوشی نیست.

همان‌طور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره کردیم، محصول جدید هوآوی شباهت بی حد و اندازه‌ای به گوشی Huawei P8 lite دارد. شاید بتوان تنها تفاوت میان این دو گوشی را در سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی آن با دهانه‌ی لنز F2.2 خلاصه کرد که نسبت به گوشی مورد اشاره با دهانه‌ی لنز F2.0 کمی آهسته‌تر است. دوربین جلوی محصول جدید هوآوی هم توسط سنسوری 8 مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید 77 درجه‌ای پشتیبانی می‌شود.

پیش‌فروش گوشی Honor 8 Lite هم‌اکنون در کشور فنلاند و با قیمت 269 یورو آغاز شده است. این گوشی که عرضه‌ی آن از 29 بهمن‌ماه شروع خواهد شد فعلا در رنگ‌های مشکی و سفید برای فروش قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال