پرچمدار مجیک ۶ پرو آنر رقیب گلکسی اس ۲۴ سامسونگ خواهد بود

آنر از یک گوشی پرچمدار به نام مجیک ۶ پرو رونمایی کرده که با تمرکز ویژه روی هوش مصنوعی و با طراحی متفاوت می‌تواند رقیبی جدی برای گلکسی اس ۲۴ سامسونگ محسوب شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر طی یک کنفرانس مطبوعاتی از گوشی آنر مجیک ۶ پرو رونمایی کرد. […]

آنر از یک گوشی پرچمدار به نام مجیک ۶ پرو رونمایی کرده که با تمرکز ویژه روی هوش مصنوعی و با طراحی متفاوت می‌تواند رقیبی جدی برای گلکسی اس ۲۴ سامسونگ محسوب شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر طی یک کنفرانس مطبوعاتی از گوشی آنر مجیک ۶ پرو رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار ویژگی‌های هیجان انگیز و هوش مصنوعی را به کاربران ارائه می‌کند و قرار است در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. آنر ماه گذشته از این گوشی پرچمدار در بازار چین رونمایی کرد و اکنون با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی از مجیک ۶ پرو نسخه جهانی نیز رونمایی کرده است.

در این گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده شده است. نمایشگر این دستگاه ۶.۸ اینچ از نوع اولد با نوردهی ۴.۳۲۰ هرتز است که می‌تواند وضوحی برابر با ۲٬۸۸۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل ارائه کند. نمایشگر این گوشی در دسته پنل‌های LTPO قرار گرفته و می‌تواند نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه دهد.

برای محافظت از نمایشگر این دستگاه از شیشه‌ای به نام NanoCrystal Shield استفاده شده و به گفته آنر در مقایسه با شیشه‌های قبلی نسل جدید می‌تواند مقاومتی ۱۰ برابر بیشتر از خود نشان دهد. به دلیل پوشش سیلیکون نیترید روی شیشه مقاومت آن در برابر خط و خش بسیار بیشتر از گذشته شده است.

رابط کاربری مجیک ۶ پرو شامل MagicOS 8 بوده که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. این رابط کاربری مبتنی بر ویژگی‌های هوش مصنوعی است و می‌تواند قابلیت‌های منحصر به فردی را ارائه کند. ویژگی مهم هوش مصنوعی در این گوشی به نام Magic Capsule است که شبیه به داینامیک آیلند در گوشی‌های آیفون بوده و قابلیتی مشابه آن دارد. همچنین ویژگی Magic Portal با امکان تشخیص آدرس در پیام متنی آن را روی گوگل مپس به نمایش در می‌آورد.

دیگر قابلیت‌های هیجان انگیز به کار گرفته شده در گوشی آنر امکان رهگیری حرکات چشم کاربر است. به گفته شرکت سازنده این قابلیت هم اکنون در دسترس نبوده و در آینده به این گوشی اضافه خواهد شد. با وجود هوش مصنوعی در این پرچمدار امکان تشخیص سوژه‌ها در عکس وجود داشته و مانند ویژگی Circle to Search در گوشی گوگل و سامسونگ از طریق جستجوی گوگل اطلاعات آنها به کاربر نمایش داده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال