مشخصات فنی دو گوشی Honor 5A و 5A Plus هوآوی به بیرون درز کرد

پیش از این خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد دو گوشی جدید شرکت هواوی با نام‌های احتمالی Honor 5A و 5A Plus در رسانه‌های خبر منتشر شد.  حال ظاهرا مشخصات فنی این دو گوشی‌ هوشمند توسط سازمان چینی TENAA تایید شده است. گوشی هوشمند Honor 5A هواوی دارای تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی بوده و از یک […]

پیش از این خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد دو گوشی جدید شرکت هواوی با نام‌های احتمالی Honor 5A و 5A Plus در رسانه‌های خبر منتشر شد.  حال ظاهرا مشخصات فنی این دو گوشی‌ هوشمند توسط سازمان چینی TENAA تایید شده است. گوشی هوشمند Honor 5A هواوی دارای تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی بوده و از یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای میزان حافظه رم دو گیگابایتی بوده و میزان حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است. میزان ظرفیت باتری این گوشی 2200 میلی‌آمپر ساعت بوده و در بخش تجهیزات تصویربرداری دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین سلفی دو مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه است. این گوشی از 4G LTE پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ را اجرا خواهد کرد.

Honor-5A-Plus

گوشی Honor 5A Plus شرکت هواوی دستگاهی است مجهز به تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز و نمایشگری 5.5 اینچی با دقت اچ‌دی.

میزان حافظه رم این دستگاه نیز برابر با دو گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت خواهد بود. تفاوت این دو گوشی در میزان ظرفیت بالای باتری این گوشی است که معادل 3000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این دوربین در بخش دوربین اصلی و سلفی نیز دارای حسگرهای 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

Honor-5A-

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال