عمر باتری ویژن پرو همراه با چند ساعت شارژ دهی است؟

بررسی هایی که پر زمینه عمر باتری هدست اپل انجام گرفته نشان می دهد این باتری می تواند برای دو ساعت و ۲۶ دقیقه شارژ دهی داشته باشد. البته این میزان زمان با استفاده عمومی مربوط میشود. در صورتی که از آن برای پخش ویدیوی سه بعدی استفاده شود سه ساعت و ۹ دقیقه شارژ […]

بررسی هایی که پر زمینه عمر باتری هدست اپل انجام گرفته نشان می دهد این باتری می تواند برای دو ساعت و ۲۶ دقیقه شارژ دهی داشته باشد. البته این میزان زمان با استفاده عمومی مربوط میشود. در صورتی که از آن برای پخش ویدیوی سه بعدی استفاده شود سه ساعت و ۹ دقیقه شارژ دهی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا ویدیویی از برایان تانگ، یوتیوبر حوزه فناوری منتشر شده که در آن به مقایسه میزان شارژدهی باتری این دستگاه در زنان استفاده و میزان گفته شده توسط اپل پرداخته میشود. باتری هدست ویژن پرو برای شارژ کامل از صفر تا صد در صد به ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد. البته در زمان شارژ نباید از هدست استفاده شود. این یوتیوبر توانست فیلم سه ساعته Avengers: End Game را تا انتها با هدست اپل مشاهده کند.

یکی از نقاط ضعف مربوط به هدست ویژن پرو مربوط به زمان تعویض باتری است. زیرا حتما باید دستگاه به طور کامل خاموش و مجددا روشن شود. البته به گفته برایان تانگ این فرایند تنها کمتر از یک دقیقه طول می کشد. اپل با وجود رقم بالای قیمت ویژن پرو تاکنون حدود ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را پیش فروش کرده است. همچنین این شرکت انتظار دارد در آینده حدود ۴۰۰ هزار دستگاه از آن را در سال ۲۰۲۴ به فروش برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال