اچ‌پی و مُوادو سادگی را به ساعت‌های هوشمند می‌آورند

این روزها طراحی ساعت‌های هوشمند رفته‌رفته همانند ساعت‌های عادی شده و کاربران زیادی را به خاطر همین موضوع، به سوی خود می‌کشانند. شرکت سوئیسی  مُوادو که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در صنعت ساعت‌ها به حساب می‌آید، همکاری جدیدی را با شرکت اچ‌پی آغاز کرده و قصد دارد این‌بار ساعتی هوشمند با نام Bold Motion را […]

این روزها طراحی ساعت‌های هوشمند رفته‌رفته همانند ساعت‌های عادی شده و کاربران زیادی را به خاطر همین موضوع، به سوی خود می‌کشانند. شرکت سوئیسی  مُوادو که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در صنعت ساعت‌ها به حساب می‌آید، همکاری جدیدی را با شرکت اچ‌پی آغاز کرده و قصد دارد این‌بار ساعتی هوشمند با نام Bold Motion را عرضه نماید.

همان‌طور که پیداست، این ساعت هوشمند نیز همانند دیگر محصولات بازار، کاربران را از ایمیل‌ها، پیام‌ها، تماس‌ها، مکالمات و موارد این‌چنینی مطلع می‌کند و حتی می‌تواند قدم‌های شما را نیز بشمارد. اما موضوعی که شاید توجه شما را نیز به خود جلب کند، صفحه‌نمایش LED این دستگاه است که بر خلاف سایر محصولات بازار، بزرگ نیست و کاربران صفحه‌ای لمسی و بزرگ را بر روی دست خود ندارند. همین سادگی و طراحی سنتی Bold Motion باعث شده تا با محصولی جذاب روبه‌رو باشیم.

ساعت هوشمند Bold Motion که توسط شرکت اچ‌پی طراحی شده است، امکان متصل‌شدن به دستگاه‌های اندرویدی و iOS را به کمک بلوتوث میسر کرده است. قابی که دور صفحه‌ی گِرد این ساعت قرار گرفته، 44 میلی‌متر ضخامت دارد، تنها 5 میلی‌متر بیشتر از سری محصولات Bold شرکت مُوادو، که همین فضا، محلیست که HP تمامی برنامه‌های کامپیوتری خود را پیاده کرده است.

در مورد شرکت اچ‌پی نیز باید بدانید که این شرکت، چند سالیست برنامه‌ای با نام Engineered by HP را پیاده کرده و این امکان را به سازندگان می‌دهد که به کمک این شرکت، تکنولوژی به ابزار جانبی و وسایل کوچک وارد شود. همکاری‌هایی که اخیرا HP با شرکت‌های مختلف به جهت تولید ساعت هوشمند Michael Bastian و نوت‌بوک Vivienne Tam داشته، توان مهندسین HP را در تولید و توسعه‌ی ابزار مختلف را نشان می‌دهد. همکاری اخیر این شرکت با Movado نیز می‌تواند فرصتی بسیار خوب برای HP باشد تا توان خود را در گنجاندن تکنولوژی در وسایل سنتی را به نمایش بگذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال