اچ‌پی از نسخه به‌روزشده نوت‌بوک‌های سری Pavilion خود رونمایی کرد

به تازگی شرکت HP از سری جدید نوت‌بوک‌های Pavilion با ضخامت کمتر و وزنی سبک‌تر نسبت به گذشته و در رنگ‌های مختلف رنمایی نمود. این محصولات جدید که حالا قابلیت‌های بیشتری نسبت به گذشته نیز دارند، توان پردازشی بالاتری داشته و می‌تواند مناسب انجام کارهای روزمره خانوارها و یا دانش‌آموزان باشد. کاربران قادر خواهند بود به […]

به تازگی شرکت HP از سری جدید نوت‌بوک‌های Pavilion با ضخامت کمتر و وزنی سبک‌تر نسبت به گذشته و در رنگ‌های مختلف رنمایی نمود. این محصولات جدید که حالا قابلیت‌های بیشتری نسبت به گذشته نیز دارند، توان پردازشی بالاتری داشته و می‌تواند مناسب انجام کارهای روزمره خانوارها و یا دانش‌آموزان باشد. کاربران قادر خواهند بود به کمک نسل جدید این نوت‌بوک‌ها، احساس خود از یک محصول بسیار خوب را منعکس کرده و بیشترین کارایی را از پولی که بابت آخن پرداخت کرده‌اند، دریافت نمایند.

کوین فراست، مدیر بخش مصرف‌کنندگان شرکت اچ‌پی اذعان داشته که بسیاری از کاربران به استفاده از نوت‌بوک‌های سبک و قدرتمند تمایل داشته و شرکت اچ‌پی نیز برای پاسخ دادن به این نیاز، سعی کرده تا محصولات جدید سری Pavilon خود را با قدرتی بالاتر از قبل و در مدل‌های متنوعی عرضه کند تا حق انتخاب برای کاربران وجود داشته باشد.

HP-Pavilion-1

یکی از مواردی که باعث شده تا محصولات جدید این شرکت مورد توجه کاربران قرار داشته باشد، طیف وسیع آنها و حق انتخاب‌های زیادیست که پیش روی کاربران قرار دارد. تنوع سخت‌افزاری در این محصولات نیز بالا بوده و کاربران قادر خواهند بود تا محصولاتی با صفحه‌نمایش‌های 11.6 اینچی تا 15.6 اینچی با پنل‌های IPS و LCD را انتخاب نمایند. تنوع پردازنده‌ها در نوت‌بوک‌های جدید HP نیز بالا بوده و حالا امکان انتخاب محصولی با پردازنده‌ی AMD یا Intel نیز میسر شده است.

یکی از موارد جدیدی که در نوت‌بوک‌های شرکت HP قرار گرفته‌اند، باتری‌های جدید لیتیوم-یونی با شکلی منشور مانند می‌باشد که می‌تواند علاوه بر ذخیره بیشتر و بهتر انرژی، از سیستم شارژ سریع این شرکت با نام HP Fast Charge5 نز پشتیبانی نماید. در مورد این سیستم شارژ نیز باید اشاره داشته باشیم که کاربران می‌توانند در عرض 90 دقیقه و البته زمانی که لپتاپ خاموش است، آن را تا 90 درصد شارژ کنند.

در مورد لپتاپ‌هایی که اندازه‌ی بزرگتری دارند، مهندسین این شرکت تمام توان خود را برای کاهش دادن وزن و اندازه‌ی آنها به کار گرفته‌اند تا محصولاتی فوق‌العاده پیش روی کاربران قرار داشته باشد. نسخه‌های 14 و 15.6 اینچی از لپتاپ‌های این شرکت به ترتیب تنها 3.3 و 4.26 پوند وزن داشته و ضخامت آنها نیز 19.5 و 22.5 میلی‌متر می‌باشد.

همانطور که اشاره کردیم، تعداد این لپتاپ‌ها کم نیست و سازندگان مدل‌های جدید خود از سری Pavilion را برای رقابت با دیگر شرکت‌های بزرگ معرفی کرده‌اند تا بتوانند نبض بازار را به دست بگیرند. برای اطلاع از لیست کامل این محصولات و مشاهده قیمت و زمان عرضه‌ی آنها، می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال