اچ‌پی اطلاعات کاملی در مورد مانیتور جدید و مخصوص بازی Omen 32 را منتشر کرد

به تازگی شعبه ژاپن شرکت اچ‌پی اطلاعات کامل مانیتور 32 اینچی مختص بازی با دقت WQHD خود را منتشر کرد.این مانیتور جدید که OMEN HP 32 نام دارد از فناوری FreeSync شرکت AMD برخوردار بوده و از دقت تصویری برابر با 2560 × 1440 پیکسل استفاده می‌کند. نسبت کنتراست تصویر نمایشگر این مانیتور برابر با 3000:1 بوده و حدکثر روشنایی برابر با 300 […]

به تازگی شعبه ژاپن شرکت اچ‌پی اطلاعات کامل مانیتور 32 اینچی مختص بازی با دقت WQHD خود را منتشر کرد.این مانیتور جدید که OMEN HP 32 نام دارد از فناوری FreeSync شرکت AMD برخوردار بوده و از دقت تصویری برابر با 2560 × 1440 پیکسل استفاده می‌کند. نسبت کنتراست تصویر نمایشگر این مانیتور برابر با 3000:1 بوده و حدکثر روشنایی برابر با 300 نیت را ارائه می‌دهد. میزان تاخیر پاسخگویی آن 5 میلی ثانیه بوده و از طرفی حداکثر زاویه دید آن در حالت‌های افقی و عمودی برابر با 178 درجه می‌باشد.

همان طور که از نام این مانیتور مشخص است ابعاد نمایشگر آن معادل 32 اینچ بوده و دقت تصاویری برابر با 2560×1440 پیکسل را ارائه خواهد داد. این میزان دقت تصویر با نام Quad HD شناخته می‌شود. از طرفی تعداد پیکسل‌های موجود بر روی این نمایشگر 1.78 برابر یک پنل فول اچ‌دی است. میزان رفرش نمایشگر این محصول 75 هرتز بوده و از طرفی از فناوری FreeSync شرکت AMD برخوردار است. فناوری FreeSync یک تکنولوژی مربوط به همگام سازی است که باعث می‌شود در هر گونه فعالیت مربوط به عملکرد سخت افزاری شاهد نقص در نمایش تصاویر نباشیم. از این رو اجرای بازی‌ها بسیار روان و بهتر خواهد بود. میزان تاخیر در پاسخگویی که با نام response time شناخته می‌شود در نمایشگر این محصول برابر با پنج میلی ثانیه است که بسیار مناسب و کافی برابر اجرای هرگونه بازی خواهد بود.

move5_nomal

نمایشگر این محصول به طور کامل از تمامی استانداردهای رنگی RGB پشتیبانی خواهد کرد. OMEN HP 32 از دو درگاه HDMI به همراه یک درگاه DisplayPort1.2 و دو درگاه USB Type-A برخوردار بوده و در پایان ماه جولای این محصول قرار است با قیمت تقریبی 428 دلار به بازارهای فروش عرضه گردد.

پنل نمایشی این مانیتور از نوع WVA بوده که مخفف Wide Viewing Angle به معنای “زاویه دید بالا” می‌باشد. نمایشگر این محصول به طور 100 درصد از استاندارد sRGB پشتیبانی خواهد کرد. از طرفی این محصول از نوع پنل VA خواهد بود. به آن معنا که غلظت رنگی مشکی بسیار خوبی را ارائه خواهد داد اما میزان کیفیت نمایش رنگ‌های آن به اندازه پنل IPS خوب نخواهد بود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مانیتور جدید منتظر باشید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال