اچ‌پی رسما از لپ تاپ ZBook Studio رونمایی کرد

اگر در بازار ویرایش فیلم و گرافیک مشغول به کار هستید یا لپ تاپی نیازدارید تا بتواند وظیفه‌ی لود سنگین کارهای شما را برعهده بگیرد، بهتر است از عرضه‌ی لپ تاپ جدید اچ‌پی با نام ZBook Studio آگاه شوید. این لپ تاپ برای کاربرانی طراحی شده که نیازمند یک کامپیوتر همراه قوی هستند. در واقع […]

اگر در بازار ویرایش فیلم و گرافیک مشغول به کار هستید یا لپ تاپی نیازدارید تا بتواند وظیفه‌ی لود سنگین کارهای شما را برعهده بگیرد، بهتر است از عرضه‌ی لپ تاپ جدید اچ‌پی با نام ZBook Studio آگاه شوید. این لپ تاپ برای کاربرانی طراحی شده که نیازمند یک کامپیوتر همراه قوی هستند.

در واقع این لپ تاپ با الهام از MacBook Pro با صفحه نمایشی نزدیک به 15 اینچ طراحی شده است. در طول رونمایی از این لپ تاپ معاون شرکت اچ پی، Jeff Wood عنوان کرد که: اپل به نادیده گرفتن بازار هدف حرفه‌ای ها ادامه می دهد و این موضوع فرصتی گسترده در بازار رسانه و سرگرمی، تولید فیلم و انیمیشن‌های سه بعدی برای ما فراهم می کند.

ZBook Studio با صفحه نمایشی با ابعاد دقیق 15.6 اینچ با رزلوشنی به انتخاب مشتری به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌ی استاندارد این لپ تاپ فول اچ‌دی عرضه می‌شود و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود رزلوشن UHD یا 4K را انتخاب نماید. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی 7 هسته‌ای اینتل از سری Skylake یا Xeon قدرت می‌گیرد و به 32 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهدشد، 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

پردازنده‌ی گرافیکی این لپ تاپ از نوع  انویدیا Quadro M1000M به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود، اما کاربران می‌توانند نسخه‌ی پیشفرض با گرافیک اچ‌دی اینتل را نیز تهیه کنند. این لپ تاپ از ماه دسامبر با قیمت 1699 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال