آیا مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو توسط GFXBench لو رفته است؟!

روز گذشته بود که خبری را در مورد گوشی HTC 10 Lifestyle و لو رفتن مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر کردیم و حالا یک گوشی دیگر با مشخصههای فنی قدرتمند‌تر در بنچمارک GFXBench دیده شده که انتظار می‌رود گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو باشد. گوشی دیزایر 10 پرو شرکت اچ‌تی‌سی که طبیعتا گوشی گران‌تری […]

روز گذشته بود که خبری را در مورد گوشی HTC 10 Lifestyle و لو رفتن مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر کردیم و حالا یک گوشی دیگر با مشخصههای فنی قدرتمند‌تر در بنچمارک GFXBench دیده شده که انتظار می‌رود گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو باشد. گوشی دیزایر 10 پرو شرکت اچ‌تی‌سی که طبیعتا گوشی گران‌تری نسبت به دو مدل دیزایر دیگر خواهد بود در این بنچمارک نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 نشان داده است.

بنچمارک GFXBench حکایت از این موضوع دارد که گوشی مورد بحث دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 به همراه چهار پردازنده‌ی 2.1 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 خواهد بود. در کنار این چیپست، 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای داخلی گنجانده شده است. در دپارتمان دوربین این گوشی دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی دیده می‌شوند. طبق گفته‌های این بنچمارک، دیزایر 10 پرو به اندروید 6.0.1 تجهیز یافته است.

در ابتدا گمان می‌رفت که این گوشی نکسوس بعدی گوگل موسوم به مارلین باشد اما نمایشگر 5.1 اینچی آن و اندروید 6.0.1 تمامی این حدس و گمان‌ها را کنار زد چراکه نکسوس‌های بعدی شرکت گوگل به اندروید 7 مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود این گوشی به همراه برادر‌های کوچک‌ترش طی همین ماه به صورت رسمی معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال