تصویری زنده از نمای جلوی گوشی وان M10 اچ‌تی‌سی به‌بیرون درز کرد

بر اساس گزارشات رسیده، شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود، وان M10 را در یک مراسم اختصاصی، در تاریخی مشخص و خارج از کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) که در اواخر ماه جاری میلادی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند. این اقدام اچ‌تی‌سی را می‌توان کمی عاقلانه و البته از […]

بر اساس گزارشات رسیده، شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود، وان M10 را در یک مراسم اختصاصی، در تاریخی مشخص و خارج از کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) که در اواخر ماه جاری میلادی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند. این اقدام اچ‌تی‌سی را می‌توان کمی عاقلانه و البته از روی سیاست دانست؛ چراکه در کنفرانس جهانی موبایل بسیاری از شرکت‌های مطرح این حوزه اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود می‌کنند که از شاخص‌ترین محصولات امسال می‌توان به پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و پرچم‌دار جدید ال‌جی، G5 اشاره کرد. اچ‌تی‌سی این سیاست را به این دلیل اتخاذ کرده تا پرچم‌دار جدیدش بهتر دیده شده و بتواند نظر کاربران را بیشتر به خود جلب کند. واضح است که اگر اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خود را انجام می‌داد، پرچم‌دارش در میان خیل عظیم گوشی‌های هوشمند رونمایی شده، کمتر دیده می‌شد.

اخیرا در قالب شایعات متعدد، مشخصات وان ام 10 چندین بار منتشر شده است؛ اما امروز تصویری زنده منتسب به این گوشی به بیرون درز کرده است که می‌توان در آن نمای جلوی دستگاه را به خوبی رویت کرد.

همان‌طور که می‌بینید ( تصویر بالا) در قاب جلویی دستگاه دیگر خبری از لوگوی اچ‌تی‌سی نبوده و حتی نوار سیاه‌رنگی که در اغلب گوشی‌های سری M این شرکت روی قاب بود، حذف شده است. زیر نمایشگر دستگاه، دکمه هوم قرار گرفته که احتمالا در قلب آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و  دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته که دکمه پارو دارای دندانه‌های به جهت لمس بهتر و ایجاد تفاوت با دکمه تنظیم صدا است. نکته جالب توجه این است که به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در این گوشی از اسپیکرهای جلو ثانویه زیر صفحه‌نمایش صرف نظر کرده و بر همین اساس هم شاید اسپیکرهای دوست‌داشتنی BoomSound دیگر در این گوشی تعبیه نشده باشند.

گفتنی است که وان M10 احتمالا یک بدنه با ساختار تمام فلزی شبیه به پیشینیان خود داشته و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی امولد با رزولوشن QHD به همراه 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی اولتراپیکسل با فوکوس خودکار و تثبیت کننده نوری تصویر برخوردار باشد. همچنین یک چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 به این گوشی که قرار است میزبان اندروید 6 مارشمالو با نسخه 8 رابط کابری اختصاصی اچ‌تی‌سی یعنی سنس باشد، قدرت خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال