گوشی‌هوشمند One M9 به چیپ ویرایش‌شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 مجهز است

به نظر می‌رسد که قرار نیست مشکلاتی که در مورد مسائل حرارتی چیپ Snapdragon 810 وجود دارد، پایان پذیرد. بسیاری از کمپانی‌های مختلف که از این چیپ در محصول خود استفاده کردند، شاهد افزایش دمای پرچم‌دار خود بوده‌اند و رسما مشکل را از سوی این چیپ و کوآلکام دانسته‌اند. آخرین مورد نیز کمپانی سونی و […]

به نظر می‌رسد که قرار نیست مشکلاتی که در مورد مسائل حرارتی چیپ Snapdragon 810 وجود دارد، پایان پذیرد. بسیاری از کمپانی‌های مختلف که از این چیپ در محصول خود استفاده کردند، شاهد افزایش دمای پرچم‌دار خود بوده‌اند و رسما مشکل را از سوی این چیپ و کوآلکام دانسته‌اند. آخرین مورد نیز کمپانی سونی و به کارگیری این چیپ در پرچم‌داران این کمپانی ژاپنی می‌باشد که پرچم‌دار جدید آنها به طرز قابل توجهی داغ می‌شود و سونی نیز قصد دارد این مشکلات را با آپدیت نرم‌افزاری برطرف نماید.

اما خبری که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، سبب شد تا بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران در مورد Snapdragon 810 اظهار ناامیدی کنند و آن، این بود که یکی از مدیران اصلی این شرکت، آقای Jeff Gordon به صورت رسمی اعلام کرد که HTC از چیپ ویرایش‌شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 در گوشی‌هوشمند One M9 استفاده کرده است. البته این مدیر داخلی اعلام داشت که نسخه‌ی ویرایش‌شده‌ی v2.1 تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌ی اصلی داشته و واقعا بسیاری از مشکلات حرارتی که در آن Snapdragon 810 اولیه وجود دارد، در این نسخه برطرف شده است.

چند روزیست که کمپانی OnePlus نیز به صورت رسمی اعلام کرده که از چیپ ویرایش‌شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 در وان‌پلاس 2 استفاده کرده و به هیچ وجه مشکلات حرارتی که در سایر محصولات شاهد آن بوده‌ایم را هرگز در وان‌پلاس 2 مشاهده نخواهیم نمود.

پس در حال حاضر همه‌ی ما در حال استفاده از چیپ ویرایش‌شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 هستیم، چیپی که در گوشی‌های Xperia Z4، Xperia Z3+،Xiaomi Mi Note Pro و البته ZTE Axon نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همین موضوع می‌تواند باعث شود که ما شک کنیم وان‌پلاس ممکن است از نسخه‌ی v2.2 برای پرچم‌دار خود استفاده کرده باشد.

HTC One M9 confirmed to already use Snapdragon 810 v2.1 2

با این حال کاربران هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهند و باید منتظر عرضه‌ی وان‌پلاس 2 باشند و امید داشته باشند که این گوشی‌هوشمند نیز همانند سایر محصولات داغ نشود. و اینکه می‌توانند امیدوارم باشند که سازندگان از چیپ‌هایی در محصولات خود استفاده کنند که کمتر داغ می‌شود، همانند کاری که LG با عرضه‌ی G4 انجام داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال