شوخی اچ‌تی‌سی با سامسونگ و اپل؛ One M9 بهترین است

هنگامی که شما به خرید یک گوشی اندرویدی عالی می‌اندیشید، ذهن شما بیشتر به سمت خرید یک محصول سامسونگ متمرکز می‌شود. همچنین پس از آن ممکن است به رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل و گوشی‌های آیفون این شرکت نیز فکر کنید. اچ‌تی‌سی به تازگی یک کلیپ ویدئویی جالب را منتشر کرده که در آن با دو رقیب […]

هنگامی که شما به خرید یک گوشی اندرویدی عالی می‌اندیشید، ذهن شما بیشتر به سمت خرید یک محصول سامسونگ متمرکز می‌شود. همچنین پس از آن ممکن است به رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل و گوشی‌های آیفون این شرکت نیز فکر کنید.

اچ‌تی‌سی به تازگی یک کلیپ ویدئویی جالب را منتشر کرده که در آن با دو رقیب دیرینه‌اش یعنی سامسونگ و اپل شوخی کرده است. در این کلیپ دو اصطلاح  “اختلالات عاطفی ” و “سیستم زودرنج” به ترتیب به سامسونگ و اپل نسبت داده شده است و به نوعی این دو شرکت بیمار خوانده شده‌اند.

البته برای این بیماری‌های ساختگی و غیر واقعی، درمانی ساختگی نیز در نظر گرفته شده: یک دارو با نام Cellami توسط اچ‌تی‌اسی برای درمان به این دو شرکت پیشنهاد شده و جالب‌تر اینکه عوارض نامطلوبی از قبیل  از دست دادن انگشت شست برای این بیماری‌ها ذکر شده است.

در توضیحات این ویدئو چنین بیان شده است که: ” اگر شما احساس می‌کنید برای انتخاب بین گزینه‌های قبلی تلفن همراه دچار مشکل و سردرگمی شده‌اید، Cellami می‌تواند به شما در این رابطه کمک نماید. احتمال دارد شما به بیماری Bi-phonal Displeasure Disorder مبتلا باشید. برای درمان این بیماری نیاز به استفاده از داروهای وحشتناک ندارید بلکه تنها کافی است از یک گوشی One M9 استفاده کنید تا یک تصمیم واقعی و قطعی برای خود بگیرید!”

در نهایت در این آگهی جالب اچ‌تی‌سی می‌گوید گوشی شما بهترین اسمارت‌فون دنیاست؛ که البته بهترین گوشی تنها یک واژه است و در واقع اگر نگاهی عمیق‌تر داشته باشیم، شاید این واژه هم جزئی از این شوخی بوده در غیر این صورت صحت این حرف بعنوان مثال در کنار گوشی هایی مثل iphone6 یا Galaxy s6 تا اندازه‌ای به چالش کشیده می‌شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/TCJbq[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال