مقایسه‌ی قیمت‌ گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، آیفون 6 و اچ تی سی وان M9

بعد از رونمایی از جدیدترین پرچمداران شرکت‌های اچ تی سی و سامسونگ در رویداد MWC و عرضه شدن آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در بازار‌های جهانی حالا نوبت آن شده تا قیمت‌های این پرچمداران سه غول برتر اسمارت فون‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. البته این طبیعی است که هر کدام از این گوشی‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و این ویژگی‌ها هستند که قیمت آن را مشخص می‌کنند اما در درجه‌ی اول هدف ما در این پست نگاهی به قیمت‌ این گوشی‌ها می‌باشد. قیمت‌های گرفته شده همگی از فروشگاه‌های شرکت‌ها در سایت اصلی و به پوند می‌باشد.

بعد از رونمایی از جدیدترین پرچمداران شرکت‌های اچ تی سی و سامسونگ در رویداد MWC و عرضه شدن آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در بازار‌های جهانی حالا نوبت آن شده تا قیمت‌ پرچمداران سه غول برتر دنیای گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنیم. البته این طبیعی است که هر کدام از این گوشی‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و این ویژگی‌ها هستند که قیمت آن را مشخص می‌کند اما در درجه‌ی اول هدف ما در این مقاله نگاهی به قیمت‌ این گوشی‌ها است. قیمت‌ها همگی از فروشگاه‌ شرکت‌ها از سایت اصلی آنها نوشته‌شده و همگی به پوند است.

مقایسه‌ی قیمت‌های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 ادج، آیفون 6 پلاس و اچ تی سی وان M9

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس زودتر از نمایشگاه MWC معرفی شدند اما این بدان معنا نیست که این گوشی‌ها کاهش قیمت داشته باشند. به هر حال کمپانی اپل سیاست‌های خاص خود را دارد و تا معرفی آیفون بعدی شاهد کاهش قیمت آنها نخواهیم بود. نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون 6 با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از 539 پوند در انگلستان شروع شده و تا 699 پوند برای نسخه‌ی 128 گیگابایتی بالا می‌رود.

اگر هم صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید باید 619 پوند برای نسخه‌ی 16 گیگابایتی آیفون 6 پلاس هزینه کنید. نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن 699 پوند و نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن 789 پوند قیمت دارد.

مقایسه‌ی قیمت‌های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 ادج، آیفون 6 پلاس و اچ تی سی وان M9

سامسونگ با تغییر جنس بدنه‌ی گوشی به فلز و استفاده از لایه محافظتی  Gorilla Glass 4 قیمت گوشی خود را بالا برده است. گلکسی اس 6 با رنگ مشکی و 16 گیگابایت فضای داخلی 600 پوند در فروشگاه سامسونگ بریتانیا قیمت دارد. نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی این گوشی هنوز قیمت گذاری نشده‌اند. اگر هم ظاهری شیک‌تر را می‌پسندید باید به سراغ گلکسی اس 6 اج با صفحه نمایشی متفاوت بروید. قیمت این گوشی برای نسخه 64 گیگابایتی 760 پوند می‌باشد و نسخه‌ی 128 گیگابایتی همانند برادر کوچک خود قیمت گذاری نشده‌است.

سامسونگ قرار است این گوشی را تا 10 آوریل به صورت رسمی عرضه کند. کمپانی کره‌ای سامسونگ برای کسانی که گزینه‌ی پیش خرید را انتخاب کردند 9 آوریل گوشی را می‌فرستد.

مقایسه‌ی قیمت‌های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 ادج، آیفون 6 پلاس و اچ تی سی وان M9

اما اچ تی سی One M9 که تقریبا با ظاهری یکسان نسبت به نسخه‌ی قبلی خود به بازار آمده و پردازنده‌ای قوی‌تر دارد 580 پوند قیمت دارد که این قیمت برای نسخه‌ی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده‌است. هنوز قیمت‌ دیگر نسخه‌های این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است.

شاید آیفون دیگر لقب گران‌ترین را نداشته‌باشد چرا که سامسونگ گلکسی اس 6 اج نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 60 پوند بیشتر این لقب را از آن خود کرده‌است. به هر حال گلکسی اس 6 اج با صفحه نمایش خاص خود قیمت خاصی هم می‌طلبد. نظر شما چیست؟‌ آیا این نوآوری در صفحه نمایش اس 6 دج ارزش قیمتش را دارد؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال