هوآوی در کمتر از ۶ هفته ۲.۶ میلیون گوشی P9 و P9 پلاس فروخته است

شرکت هوآوی حالا با افتخار و غرور اعلام می‎کند که آن‎ها موفق شده‎اند 2.6 میلیون گوشی‎هوشمند P9 و P9 پلاس بفروشند، دو گوشی رده‎بالایی که در تاریخ 18 فروردین رونمایی شدند. این دو گوشی در عرض 6 هفته فروش به این رقم دست پیدا کرده‎اند. علاوه بر این، بیرون از کشور چین مقدار فروش برای گوشی […]

شرکت هوآوی حالا با افتخار و غرور اعلام می‎کند که آن‎ها موفق شده‎اند 2.6 میلیون گوشی‎هوشمند P9 و P9 پلاس بفروشند، دو گوشی رده‎بالایی که در تاریخ 18 فروردین رونمایی شدند.

این دو گوشی در عرض 6 هفته فروش به این رقم دست پیدا کرده‎اند. علاوه بر این، بیرون از کشور چین مقدار فروش برای گوشی P9 هوآوی  130 درصد بیشتر از چیزی که آن‎ها در سال گذشته P8 در همین بازه‎ی زمانی به دست آورده‎ بود. در فرانسه، رقم فروش گوشی P9 هوآوی به نسبت P8 هزار درصد بیشتر بوده و اختلاف فروش بین این دو گوشی در کشورهای فنلاند و لهستان تنها 400 درصد است. اوضاع در کشور بریتانیا نیز بد نبوده و در مقایسه با گوشی پرچم‎دار سال قبل هوآوی، میزان فروش گوشی‎های پرچم‎دار فعلی این شرکت چینی 300 درصد بیشتر است.

طبق آماری که شرکت هوآوری در رابطه با مقدار واقعی تعداد واحد‎های فروخته شده از این دو گوشی، بدون مقایسه با هرکدام از دستگاه‎های قبلی این برند، ارائه داده است گوشی‎های P9 و P9 پلاس هوآوی بهترین عملکرد را در کشورهای چین، فرانسه، فنلاند و بریتانیا داشته‎اند. این دو گوشی به این شرکت چینی کمک کرده‎اند که جایگاه خود به عنوان سومین تولیدکننده‎ی گوشی‎های همراه در جهان حفظ کند.