رونمایی هوآوی از گوشی Honor Holly 2 Plus؛ دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپری

هوآوی در سال 2014 از گوشی جدیدی به نام Honor Holly رونمایی کرد و حالا پس از گذشت دو سال نسخه‌ی دوم این گوشی را تحت عنوان Honor Holly 2 Plus معرفی کرد. این گوشی که توسط چیپست 64 بیتی مدیاتک به نام MT6735P و پردازند‌ه‌ای چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌شود همراه با نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی‌ IPS روانه بازار […]

هوآوی در سال 2014 از گوشی جدیدی به نام Honor Holly رونمایی کرد و حالا پس از گذشت دو سال نسخه‌ی دوم این گوشی را تحت عنوان Honor Holly 2 Plus معرفی کرد. این گوشی که توسط چیپست 64 بیتی مدیاتک به نام MT6735P و پردازند‌ه‌ای چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌شود همراه با نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی‌ IPS روانه بازار خواهد شد. هوآوی برای این گوشی پردازنده‌ی گرافیکی Mali 720 در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد که طبیعتا این حافظه توسط کارت‌حافظه جانبی تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است. هوآوی برای این گوشی سنسوری 13 مگاپیسکلی برای دوربین اصلی و سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو تعبیه کرده است. همان‌طور که در عنوان خبر نیز مشخص است هوآوی باتری قدرت‌مندی با ظرفیت 4000 میلی آمپر برای این گوشی قرار داده تا کاربران از استفاده‌ی طولانی‌مدت با این گوشی لذت کافی را ببرند.

رونمایی هوآوی از گوشی Honor Holly 2 Plus؛ دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپری

بدنه‌ی این گوشی میان‌رده پلاستیکی بوده و هوآوی از طراحی خاصی برای قاب پشتی Honor Holly 2 Plus استفاده کرده است. این گوشی در نسخه‌ی دو سیم‌کارته وارد بازار خواهد شد و از مشخصات ارتباطی آن می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه 4G/LTE و Wi-Fi اشاره کرد. دیگر مشخصات ارتباطی این گوشی شامل بلوتوث، جی‌پی‌اس و میکرو USB می‌شود و جالب است بدانید که این گوشی از شبکه‌ی CDMA نیز پشتیبانی می‌کند.

هوآوی این گوشی را در مراسمی اختصاصی در پایتخت کشور هند، دهلی نو، رونمایی کرد اما هنوز اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت و مکان‌های عرضه‌ی این گوشی منتشر نکرده است. انتظار می‌رود Honor Holly 2 حدود 145 دلار قیمت داشته باشد اما فعلا هوآوی در این مورد صحبتی نکرده پس فعلا باید منتظر ماند و دید این شرکت چینی چه قیمتی را برای این گوشی تازه‌وارد درنظر می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال