گوشی هوآوی Enjoy 6s رونمایی شد؛ اسنپ‌دراگون 435 و 3 گیگابایت رم

شرکت چینی تبار هوآوی که در مهرماه گوشی Enjoy 6 را معرفی کرد، حالا تنها پس از گذشت کمتر از دو ماه، نسخه‌ای دیگر از این گوشی را تحت عنوان Enjoy 6s رونمایی کرده است که با اعمال کمی تغییرات سخت افزاری سعی بر این دارد تا بتواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش […]

شرکت چینی تبار هوآوی که در مهرماه گوشی Enjoy 6 را معرفی کرد، حالا تنها پس از گذشت کمتر از دو ماه، نسخه‌ای دیگر از این گوشی را تحت عنوان Enjoy 6s رونمایی کرده است که با اعمال کمی تغییرات سخت افزاری سعی بر این دارد تا بتواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. این گوشی با همکاری اپراتور China Mobile ساخته شده که به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور در دنیا شناخته می‌شود.

می‌توان گفت که ظاهر گوشی تقریبا دچار کمترین تغییری شده و تنها فلاش گوشی در بدنه‌ی پشتی با تغییر اندکی مواجه شده است. علاوه‌بر این، این گوشی نسبت به گوشی Enjoy 6 تنها 0.3 میلی‌متر باریک‌تر شده است.

نمایشگر 5 اینچی AMOLED گوشی Enjoy 6 جای خود را به نمایشگری با پنل IPS LCD با همان روزلوشن اچ‌دی داده است. گوشی مورد اشاره که به پردازنده‌ی شرکت MediaTek مجهز بود حالا نسخه‌ی جدیدی از چیپست اسنپ‌دراگون 435 را دریافت کرده که دارای چهار هسته‌ی  1.4 گیگاهرتزی تراشه‌ی Cortex-A53 است. هر دو گوشی دارای حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی هستند هرچند حافظه‌‌ی داخلی گوشی 6S به 32 گیگابایت افزایش یافته است.

دوربین گوشی نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی تفاوتی نکرده است؛ دوربین اصلی گوشی Enjoy 6s دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشاده‌ی لنز  f/2.2 بوده و دوربین جلو نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز گردیده است. گوشی جدید هوآوی نسبت به نسخه‌ی پیشین خود دارای باتری با ظرفیت کمتر شده به طوری که هوآوی برای این گوشی باتری با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعتی را تدارک دیده در حالی که نسخه‌ی اولیه‌ی این گوشی باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر دارد.

محصول جدید هوآوی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید با قیمت 235 دلار در دسترس قرار گرفته و همانند دیگر محصولات از سری گوشی‌های Enjoy تنها در کشور چین به فروش خواهد رسید. این گوشی در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود حدودا 60 دلار گران‌تر به فروش می‌رسد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال