گوشی Mate S2 هوآوی تاییدیه TENNA را دریافت کرد

شرکت هواوی در تاریخ یکم ماه سپتامبر یعنی دقیقا یک روز قبل از شروع مراسم افتتاحیه IFA 2016 در برلین یک کنفرانس خبری رسمی را در دستور کار خود قرار داده است. چند روز پیش خبرها و شایعاتی مبنی بر این که شرکت هواوی قصد دارد گوشی میت 9 را در همین تاریخ به طور […]

شرکت هواوی در تاریخ یکم ماه سپتامبر یعنی دقیقا یک روز قبل از شروع مراسم افتتاحیه IFA 2016 در برلین یک کنفرانس خبری رسمی را در دستور کار خود قرار داده است. چند روز پیش خبرها و شایعاتی مبنی بر این که شرکت هواوی قصد دارد گوشی میت 9 را در همین تاریخ به طور رسمی معرفی کند در رسانه‌های خبری منتشر شد. از سویی دیگر اطلاعات مربوط به آن گوشی نیز در وب‌سایت بنچمارک GFXbench منتشر شده بود. اما مدتی پیش مشخص شد که ممکن است این اطلاعات لو رفته مربوط به گوشی هوشمند میت اس 2 هواوی باشد. در هر صورت هم اکنون وب‌سایت چینی تنا تصاویر مربوط به گوشی احتمالی میت اس 2 هواوی را به نمایش گذاشته است.

گوشی Mate S2 هوآوی تاییدیه TENNA را دریافت کرد (3) گوشی Mate S2 هوآوی تاییدیه TENNA را دریافت کرد (2)

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به گوشی نکسوس 6پی هواوی دارد که سال پیش به طور رسمی از آن رونمایی به عمل آمد. در حقیقت محل قرارگیری حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت و همچنین دیگر مهندسی‌ طراحی این دو گوشی کاملا مشابه می‌باشند. متاسفانه این وب‌سایت هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به مشخصات فنی این گوشی را منتشر نکرده است.

گوشی Mate S2 هوآوی تاییدیه TENNA را دریافت کرد (1)

اما همان طور که قبلا گفته شد یک سری از اطلاعات مربوط به این گوشی در بنچمارک GFXbench لو رفته بود. با استناد به آن اطلاعات می‌توان این طور اظهار کرد که میت اس 2 هواوی از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد. از طرفی نمایشگری 5.9 اینچی این گوشی دارای دقت تصویری برابر با فول اچ‌دی خواهد بود. این گوشی هوشمند از تراشه هشت هسته‌ای کیرین 960 های‌سیلکون که دارای حداکثر فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و واحد گرافیکی Mali T880 است، استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و از 64 گیگابایت حافظه داخلی به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد.

گوشی Mate S2 هوآوی تاییدیه TENNA را دریافت کرد (1)

از طرفی می‌توان یک دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل را نیز برای این گوشی در نظر گرفت. هر چند در لیست منتشر شده از سوی GFXbench برای این گوشی، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. بر اساس گزارشات منتشر شده میت اس2 هواوی با قیمت 528 دلار به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. امروزه شرکت چینی تنا که مجوز صادرات و فروش گوشی‌های هوشمند در چین را صادر می‌کند، توجه بسیاری از وب‌سایت‌های فعال در زمینه اخبار گوشی‌های هوشمند را به سوی خود جلب کرده است. زیرا تا به امروز تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند قبل از معرفی رسمی، ظاهر و یا اطلاعات آنها در وب‌سایت این شرکت رخ نمایان خواهد کرد. در نهایت از آن جایی که هنوز اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی به صورت دقیق قابل تایید نمی‌باشد پس در آینده به منظور انتشار خبرهایی جدید و دقیقتر از این گوشی با تک‌نیوز همراه باشید؛

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال