جزئیات دوربین نکسوس 6P هواوی قبل از رونمایی منتشر شد

تنها یک روز قبل از مراسم گوگل، بار دیگر اطلاعات جدیدی از دوربین هواوی نکسوس 6P منتشر شده است. همان‌‌طور که می‌دانید گوگل فردا به‌طور رسمی برای اولین بار از دو نکسوس جدید خود رونمایی می‌کند. نکسوس‌های جدید گوگل ساخته‌شده توسط دو شرکت هواوی و ال‌جی خواهند بود. بر اساس اطلاعات فاش شده، هواوی نکسوس […]

تنها یک روز قبل از مراسم گوگل، بار دیگر اطلاعات جدیدی از دوربین هواوی نکسوس 6P منتشر شده است. همان‌‌طور که می‌دانید گوگل فردا به‌طور رسمی برای اولین بار از دو نکسوس جدید خود رونمایی می‌کند. نکسوس‌های جدید گوگل ساخته‌شده توسط دو شرکت هواوی و ال‌جی خواهند بود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، هواوی نکسوس 6P دارای سنسور 12.3 مگاپیکسلی و لنزهایی با دیافراگم f/2.0 خواهد بود. سنسور قرارگرفته در دوربین این گوشی تصاویر را با پیکسل‌های بزرگ  1.55 میکرون خواهد گرفت که علت اصلی رزولوشن کم دوربین نیز همین مسئله می‌باشد؛ در عوض دوربین گوشی قابلیت جذب نور بیشتری را دارد و در شرایط کم‌نور این مسئله به کمک دوربین گوشی خواهد آمد. دوربین جلوی گوشی نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ابعاد فیزیکی گوشی نیز 159.4x 77.8 x7.3 میلی‌متر بوده که ضخامت ایجادشده توسط دوربین در ابعاد منتشرشده در نظر گرفته نشده است.

دیروز نیز اطلاعات دیگری از نکسوس هوآوی منتشر شده بود. بر اساس اطلاعات منتشرشده‌ی دیروز، نکسوس هواوی دارای چیپست اسنپدراگون 810، نمایشگری 5.7 اینچی، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و حسگر اثرانگشت خواهد بود. طبیعتاً جدیدترین نسخه‌ی اندروید، اندروید مارشمالو، هم در این دستگاه به کار گرفته می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال