مشخصات و قیمت دو گوشی P10 و P10 Plus هوآوی به بیرون درز پیدا کرد

یکی از منابع اطلاعاتی در کشور چین برگه‎ی اطلاعات محصولی در رابطه با دو گوشی P10 و P10 Plus هوآوی دریافت کرده است. البته هیچ خبر موثقی در رابطه با صحت اطلاعات این سند وجود ندارد. طبق این اطلاعات به بیرون درز شده، گوشی P10 هوآوی در سه مدل به بازار خواهد آمد. این مدل‎ها […]

یکی از منابع اطلاعاتی در کشور چین برگه‎ی اطلاعات محصولی در رابطه با دو گوشی P10 و P10 Plus هوآوی دریافت کرده است. البته هیچ خبر موثقی در رابطه با صحت اطلاعات این سند وجود ندارد.

طبق این اطلاعات به بیرون درز شده، گوشی P10 هوآوی در سه مدل به بازار خواهد آمد. این مدل‎ها شامل مدل ابتدایی با 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و قیمتی برابر با 508 دلار، مدل بعدی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و قیمت 595 دلار و در پایان مدل آخر با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و قیمتی برابر با 682 دلار خواهد شد.

گوشی P10 Plus هوآوی نیز در دو مدل ارائه خواهد شد. مدل اول با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، قیمتی برابر با 726 دلار داشته در حالی‎که مدل دیگر با 6 گیگابایت رم و برخورداری از 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، 828 دلار قیمت خواهد داشت.

انتظار می‎رود که این دو گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 بهره‌مند بوده و در قلب این دو محصول جدید هوآوی از تراشه‎ی ساخت خود این شرکت یعنی Kirin 965 استفاده ‎شود. هر دو مدل دارای سیستم دوربین دوگانه با لنزهای شرکت آلمانی لایکا در پشت گوشی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. طی گزارشی که ماه پیش مطرح شده بود، تنها تفاوت فیزیکی بین این دو مدل، تخت بودن نمایشگر P10 در مقایسه با نمایشگر دو لبه خمیده‎ی P10 Plus است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده رونمایی از این دو گوشی در تاریخ 8 اسفند و در نمایشگاه MWC در شهر بارسلونای اسپانیا صورت خواهد گرفت. همان‎طور که پیش از این نیز گفته شد؛ انتظار می‌رود در این نمایشگاه بزرگ گلکسی تب S3 سامسونگ به همراه گوشی ال‎جی G6 و چندین گوشی از شرکت نوکیا نیز به صورت رسمی معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال