تصاویر درز کرده از P10 هوآوی خبر از صفحه‌نمایش خمیده در این گوشی‌ می‌دهند

قطعا تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی زمان زیادی باقی مانده اما این مسئله باعث نشده تا تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز پیدا نکند. پیش از این نیز تصاویر مربوط به این گوشی به همراه برخی از مشخصه‌های فنی آن فاش شده بود و حالا بار دیگر تصاویر جدیدی از گوشی P10 […]

قطعا تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی زمان زیادی باقی مانده اما این مسئله باعث نشده تا تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز پیدا نکند. پیش از این نیز تصاویر مربوط به این گوشی به همراه برخی از مشخصه‌های فنی آن فاش شده بود و حالا بار دیگر تصاویر جدیدی از گوشی P10 هوآوی منتشر شده‌اند.

تصاویر فاش شده از کشور چین نشان می‌دهند که هوآوی دو نسخه‌ی متفاوت را برای این گوشی در نظر خواهد داشت. نسخه‌ی اول P10 هوآوی همانند دیگر گوشی‌های این شرکت نسخه‌ای عادی تلقی خواهد شد و نسخه‌ی دوم نمایشگری خمیده خواهد داشت. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که دکمه‌ی فیزیکی Home بازگشتی دوباره را به این گوشی تجربه خواهد کرد چراکه در گوشی P9 شاهد این دکمه نبودیم.

تصاویر درز کرده از P10 هوآوی خبر از صفحه‌نمایش خمیده در این گوشی‌ می‌دهند

از دیگر مشخصه‌های شایعه شده در مورد پرچم‌دار بعدی هوآوی می‌توان به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد. علاوه بر این، چیپست جدید شرکت هوآوی موسوم به Kirin 960 نیز در این گوشی به کار گرفته می‌شود. چیپست مورد اشاره را پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.3 گیگاهرتزی و تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 پشتیبانی می‌کنند.

جدا از این که هوآوی برای این گوشی با توجه به نوع نمایشگر دو نسخه‌ی متفاوت را عرضه خواهد کرد، هر دو نسخه‌ دارای نسخه‌های دیگری نیز بر اساس حافظه‌ی رم و داخلی گوشی خواهد بود. گفته می‌شود یکی از این نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای داخلی خواهد داشت و دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی به ویترین مغازه‌ها را پیدا می‌کند. در نهایت از تصویر فاش شده می‌توان متوجه شد که دوربین دوگانه‌ی P9 و Honor 8 نیز بر روی این گوشی هم به کار گرفته می‌شود.