تصاویر جدیدی از گوشی P10 یا P10 Plus هوآوی به بیرون درز پیدا کرد

چند روز پیش اولین تصاویر از گوشی P10 هوآوی به بیرون درز کرد که گفته می‌شود تصاویر منتشر شده، نسخه‌ی آزمایشی گوشی بوده چراکه شباهت بسیار زیادی به گوشی P9 داشت با این تفاوت که حسگر اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی دیده می‌شد. حالا بار دیگر تصاویر جدیدی از این گوشی مورد انتظار رویت […]

چند روز پیش اولین تصاویر از گوشی P10 هوآوی به بیرون درز کرد که گفته می‌شود تصاویر منتشر شده، نسخه‌ی آزمایشی گوشی بوده چراکه شباهت بسیار زیادی به گوشی P9 داشت با این تفاوت که حسگر اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی دیده می‌شد. حالا بار دیگر تصاویر جدیدی از این گوشی مورد انتظار رویت شده که البته ممکن است این‌بار تصویر برادر بزرگ‌تر یعنی P10 Plus لو رفته باشد. در تصویر جدید منتشر شده، حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی گوشی دیده می‌شود و تفاوت‌های اندکی میان آن با حسگر اثر انگشت P9 وجود دارد.

از دیگر تفاوت‌های میان این تصویر فاش شده با گوشی P9 هوآوی می‌توان به فلش دایره‌ای شکل آن اشاره کرد. در غیر این صورت، سخت است که بتوان تفاوت دیگری را میان این دو گوشی مشخص کرد. هر دو دوربین اصلی گوشی و برند Leica دقیقا در همان مکانی قرار گرفته‌اند که در گوشی P9 شاهد آن بوده‌ایم.

تصویر منتشر شده‌ی امروز اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نداده اما بنچمارکی که اخیرا از یکی از گوشی‌های هوآوی منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی با چیپست Kirin 960 وارد بازار خواهد شد. نمایشگر 5.5 اینچی P10 و یا P10 Plus رزولوشن QHD را به کاربر تحویل خواهد داد. 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای داخلی از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند. در دپارتمان دوربین این گوشی یک سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو و سنسوری 12 مگاپیکسلی برای یکی از دوربین‌های عقب تعبیه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که دوربین دوم اصلی گوشی چه سنسوری را با خود حمل خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری EMUI هوآوی مجهز شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال