تصاویر جدید از عدم حضور دکمه فیزیکی “هوم” در گوشی P10 هوآوی خبر می‌دهند

تصاویر منتشر شده از گوشی P10 هوآوی که خبر‌ آن را پیش از این منتشر کردیم، حکایت از وجود نمایشگری کاملا خمیده در این گوشی داشتند. علاوه بر این، موردی عجیب در تصاویر قبلی نیز مشاهده شد و آن‌هم وجود هر دو دکمه‌ی فیزیکی “هوم”  در جلوی گوشی و حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی […]

تصاویر منتشر شده از گوشی P10 هوآوی که خبر‌ آن را پیش از این منتشر کردیم، حکایت از وجود نمایشگری کاملا خمیده در این گوشی داشتند. علاوه بر این، موردی عجیب در تصاویر قبلی نیز مشاهده شد و آن‌هم وجود هر دو دکمه‌ی فیزیکی “هوم”  در جلوی گوشی و حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی بود. وجود دو نوع دکمه‌ی فیزیکی در یک گوشی تاکنون سابقه نداشته و اکثر سازندگان گوشی‌های‌هوشمند حسگر اثر انگشت خود را در درون دکمه‌ی پاور گوشی یا دکمه‌ی هوم قرار می‌دهند.

خوشبختانه سازندگان رندرهای قبلی متوجه اشتباه خود شده‌اند و امروز تصاویر جدیدی از گوشی P10 منتشر شده که در این تصاویر دیگر خبری از دکمه‌ی “هوم” در این گوشی نیست. این‌بار با حذف دکمه‌ی فیزیکی هوم شاهد برند هوآوی هستیم که در گوشی‌های قبلی این شرکت نیز همین الگو به کار گرفته شده بود.

باوجود اشتباهی که در رندر اولیه‌ی این محصول رخ داده سخت است باور کنیم که این طراحی هم به طراحی اصلی گوشی مورد انتظار هوآوی شباهت خواهد داشت و احتمالا این رندرها توسط کاربران ساخته شده‌اند. با این وجود از وجود دوربین دوگانه با برند Leica و فلاش حلقه‌ای در این گوشی مطمئن هستیم. گمان می‌رود گوشی P10 هوآوی در اوایل سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شود پس می‌توان انتظار شنیدن خبرهای بیشتر از این گوشی را داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال