گوشی Huawei P10 مجوز FCC را دریافت کرد

هوآوی تصمیم دارد تا دو پرچم‌دار جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کند. دو پرچم‌دار مورد انتظار شرکت هوآوی P10 و P10 Plus نام گرفته‌اند و انتظار می‌رود این دو گوشی در کشور آمریکا نیز عرضه شوند هرچند به تازگی گوشی P10 مجوز FCC را که مربوط به کشور آمریکا می‌شود دریافت کرده است […]

هوآوی تصمیم دارد تا دو پرچم‌دار جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کند. دو پرچم‌دار مورد انتظار شرکت هوآوی P10 و P10 Plus نام گرفته‌اند و انتظار می‌رود این دو گوشی در کشور آمریکا نیز عرضه شوند هرچند به تازگی گوشی P10 مجوز FCC را که مربوط به کشور آمریکا می‌شود دریافت کرده است تا احتمال عرضه‌ی این گوشی در این کشور، بیش از پیش شود.

براساس سند منتشر شده، گوشی‌ P10 هوآوی با شماره ساخت VTR-L29 در دو کشور آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد.براساس شایعات پیشین و مشخصه‌های فنی فاش شده، گوشی مورد بحث به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز خواهد شد. چیپست خانگی  Kirin 960 شرکت هوآوی به همراه حافظه‌ی رم 4 یا 6 گیگابایتی و تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 مهم‌ترین قطعات این گوشی را تشکیل خواهند داد.

هوآوی برای دوربین اصلی دوگانه‌ی این گوشی سنسوری 12 مگاپیکسلی با برند Leica را در نظر گرفته است. دوربین جلوی این گوشی نیز با سنسوری 8 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هوآوی در گوشی مورد اشاره سنسور اثر انگشت را در درون دکمه‌ی فیزیکی Home قرار خواهد داد و اندروید 7 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد. گمان می‌رود باتری تعبیه شده در درون این گوشی 3100 میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد. شاید تنها تفاوت میان نسخه‌ی معمولی گوشی P10 با گوشی P10 Plus، نمایشگر کاملا خمیده‌ و قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی باشد.

چشم‌بادامی‌های چینی که حالا سومین تولید کننده‌ی بزرگ دنیای گوشی‌های‌هوشمند به حساب می‌آیند توانستند بیش از 9 میلیون دستگاه از گوشی P9 را به فروش برسانند و امید دارند تا عملکرد مناسب پرچم‌دار فعلی این شرکت، بتواند بر روی فروش هرچه بیشتر پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت تاثیر بگذارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال