تصاویر و مشخصات بیشتری از P10 Plus هوآوی فاش شد

روز گذشته یک منبع چینی تصاویر جدیدی از P10 Plus هوآوی منتشر کرد. طبق این تصاویر در قسمت جلوی گوشی Huawei P10 Plus یک سنسور اضافی دیده می‌شود که احتمال می‌رود همانند آن‌چه که در نوت 7 دیدیم، مربوط به حسگر عنبیه چشم باشد. با توجه به اینکه در بخش پشتی دستگاه هیچ گونه سنسور […]

روز گذشته یک منبع چینی تصاویر جدیدی از P10 Plus هوآوی منتشر کرد. طبق این تصاویر در قسمت جلوی گوشی Huawei P10 Plus یک سنسور اضافی دیده می‌شود که احتمال می‌رود همانند آن‌چه که در نوت 7 دیدیم، مربوط به حسگر عنبیه چشم باشد.

با توجه به اینکه در بخش پشتی دستگاه هیچ گونه سنسور فیزیکی به چشم نمی‌خورد و دکمه هوم فیزیکی که در جلو وجود دارد، ظاهراً هوآوی تصمیم گرفته جای سنسور اثرانگشت را در پرچمدار بعدی خود تغییر دهد اما نکته جالب اینجاست که علاوه بر دکمه فیزیکی در جلو، جای سنسور اثرانگشت در قاب پشتی P10 Plus نیز دیده می‌شود. از آن‌جا که وجود دو سنسور اثرانگشت در یک گوشی بی‌معنی به‌نظر می‌رسد ممکن است دکمه فیزکی هوم یک دکمه معمولی بدون حسگر باشد.

علاوه بر موارد فوق P10 Plus هوآوی از یک نمایشگر خمیده بسیار مشابه آنچه که در Mate 9 Pro استفاده شده بهره‌مند بوده و از نظر اندازه نیز همچون Mate 9 Pro 5.5 اینچی خواهد بود. یک فلاش حلقه‌ای شکل پیرامون سنسور فوکوس لیزری نیز در پشت گوشی قابل مشاهده است.

 

 

طبق ادعای این منبع چینی گوشی P10 Plus هوآوی مجهز به چیپست HiSilicon Kirin 960 بوده که در مقایسه با چیپست Kirin 965 سرعت کلاک بیشتری دارد. گفته می‌شود که گوشی P10 هوآوی در دونسخه با 4گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و برادر بزرگتر آن P10 Plus نیز دارای دو نسخه با 6گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. ضمن اینکه هر دو نسخه با استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی قابلیت ارتقا نیز خواهند داشت.

پشتیبانی از اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 از دیگر مشخصات این محصول خواهد بود. اندازه باتری برای دو گوشی P10  و P10 Plus نیز به ترتیب 3100 و 3650 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده و در دو رنگ خاص سبز و بنفش عرضه خواهد شد. اگرچه قیمت‌گذاری این گوشی در مراسم MWC رسماً توسط شرکت اعلام خواهد شد اما گفته می‌شود که احتمالاً قیمت‌ها از 699 دلار آغاز شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال